Søtpotita Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 Eg kjenner at eg har vorte vaksnare på ein eller annan måte og har lyst at det skal gjenspegle seg litt i kleda eg går med. Tidlegare (det vil seie fram til idag) har eg kjøpt kleda mine på HM, Vero Moda og andre billigkjeder og brukt mykje fargar og mønster. Eg har lyst på ein meir klassisk stil, men ikkje klede som flagrar og er vide. Likar figursydde klede Har de nokre forslag til gode butikkar å oppsøkje i Oslo? Ynskjer gode klede i god kvalitet som er klassiske og pene. Kan godt betale litt
tantethea Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 (endret) zara har klassisk og pent tøy, til en ikke alt for dyr penge. Jeg er veldig glad i zaras tøy, men synes ofte at de kan være i litt dårlig kvalitet. Zara ligger i bogstadveien. Ellers har oslo city en avdeling på H&M hvor klærne er veldig klassiske og feminine. Klærne er ofte litt dyrere enn resten av H&M men har god kvalitet, er finere sydd og stoffet er bedre. Personlig er jeg veldig ofte innom denne avdelingen Acne ligger også i bogstadveien, og har masse fint. Utvalget er kanskje ikke av det største, og prisen kan være ganske høy. samsøe & samsøe har en butikk ved valkyrietorvet på majorstuen jeg kan anbefale. Ellers finnes det jo en del second hand. Noe er billig og annet er dyrt, det kommer ann på hvilken linje butikken fører. I disse butikkene kan man jo finne riktige skatter! Lykke til:) Hilsen Tantethea Endret 29. januar 2011 av tantethea
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 Hvis du har litt spinkel kroppsbygning så bør du ta en kikk på Massimo Dutti.
Marshmallow Skrevet 29. januar 2011 #4 Skrevet 29. januar 2011 Massimo Dutti har mye fint, også for oss med former synes jeg. Oasis og Espirit har også fine, klassiske klær i medium priskategori. Ellers kan du heve et hvert antrekk hvis du investerer i en klassisk, fin skinnveske. Lykke til!
Gjest Lille-pus Skrevet 29. januar 2011 #5 Skrevet 29. januar 2011 Eg kjenner at eg har vorte vaksnare på ein eller annan måte og har lyst at det skal gjenspegle seg litt i kleda eg går med. Tidlegare (det vil seie fram til idag) har eg kjøpt kleda mine på HM, Vero Moda og andre billigkjeder og brukt mykje fargar og mønster. Eg har lyst på ein meir klassisk stil, men ikkje klede som flagrar og er vide. Likar figursydde klede Har de nokre forslag til gode butikkar å oppsøkje i Oslo? Ynskjer gode klede i god kvalitet som er klassiske og pene. Kan godt betale litt Foreslår du tar en tur ned på Aker Brygge, og stikker innom hos Tiger of Sweden
Søtpotita Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2011 Flotte tips!! Skal sjekke ut alt! Gledar meg til å få ein finare stil Takk Tek imot fleire tips også, om det er fleire som har
defaitist Skrevet 29. januar 2011 #7 Skrevet 29. januar 2011 Hvis du tar en tur innom Eger (et senter) i Karl Johan, finner du haugevis med kvalitetsklær!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå