Gå til innhold

For menn: Fuktighetskrem til ansikt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Slik som titlene beskriver,- sliter typen min med tørr hud som flasser, spesielt på kinnene når har vært lenge i vann, både etter at han har kommet ut av svømmebassenget og en vanlig dusj.

Huden hans trenger rikelig med fuktighet,-- *renseprodukt MÅ uten diskusjon være med,- men vet ikke om han er mann nok til å bruke det også :P * uansett,- han vil gjerne bruke fuktighetskrem for tørrheten plager ham,- men da lurer jeg på:

Hvilke fuktighetskremer for menn er BEST å anbefale, og hvorfor? Gjerne en som er så naturlig som mulig, da. Hva er prisen og hvor kan man få tak i den på den rimeligste prisen?

Takker masse for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Slik som titlene beskriver,- sliter typen min med tørr hud som flasser, spesielt på kinnene når har vært lenge i vann, både etter at han har kommet ut av svømmebassenget og en vanlig dusj.

Huden hans trenger rikelig med fuktighet,-- *renseprodukt MÅ uten diskusjon være med,- men vet ikke om han er mann nok til å bruke det også :P * uansett,- han vil gjerne bruke fuktighetskrem for tørrheten plager ham,- men da lurer jeg på:

Hvilke fuktighetskremer for menn er BEST å anbefale, og hvorfor? Gjerne en som er så naturlig som mulig, da. Hva er prisen og hvor kan man få tak i den på den rimeligste prisen?

Takker masse for svar!

Typen min bruker Avene sin kuldekrem fra apoteket nå på vinteren. Den er kjempegod og fukter veldig bra. Kan anbefales :-)

Skrevet

Typen min bruker Dermalogica Skin Smoothing Cream, og er fornøyd med den:) Rens er han mer sløv på, men han syns det er best med pumpeflaske på alle produkter, særlig i dusjen. Jeg kjøpte Dermalogica Essential Cleansing Solution til han, men endte med å bruke den opp selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...