Gå til innhold

Kalde hudtoner og kroppsfasong

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kald hudtone og er veldig bleik på hele kroppen. Jeg elsker den bleike fargen, og syns den passer perfekt til meg. Det jeg sliter litt med, er farger som passer og ser bra ut på meg. Jeg er veldig glad i svart, grått og blått i forskjellige nyanser. Har hørt at en helt mørk eller en lyse blå farge ser helt fantastisk til meg. Jeg har også forelsket meg i jordfarger og burgunder røde, sennepsgule og den type farger. Vil det passe til meg? Jeg hadde en gang en oransje topp, og den ble brukt veldig sjelden ettersom at jeg fikk høre at jeg så veldig syk ut i den.

Jeg vet ikke helt hvilken kroppsfasong jeg har, men så vidt jeg har klart å tyde kan det se ut som en type eplefasong. Jeg har en god del over magen (kan faktisk se ut som at jeg er gravid etter at jeg har spist) som jeg gjerne skulle ha fått tryllet vekk. Syns dette er kjempe vanskelig! Noen som har råd? Jeg syns også at bukser med høyt liv er så kult, meen jeg klarer ikke bruke det uten at det blir liggende bilringer ved bukselinningen. Dette er ikke fint, og det er heller ikke spesielt behagelig, ihvertfall ikke når jeg skal sitte. Hold in undertøy klarer jeg ikke bruke i det hele tatt, så det utelukkes. Jeg liker også superskinny bukser med lavt liv, men da blir magen hengende over kanten og lage stygge ringer. Hvordan kan jeg finne en fin jeans som vil se bra ut på meg? Jeg er ikke akkurat et kjolemenneske, så for meg blir det ikke så akutelt og gå på kjoleshopping.

Hæler er et must for meg, siden jeg er såpass lav som jeg er. Er ikke høyere enn 163. Jeg liker å gå med støvletter, men føler kanskje at jeg ser lavere ut enn hva jeg faktisk er med det. De aller fleste boots og ankelstøvletter jeg kommer over og som jeg faktisk liker, har så høye hæler at jeg ikke klarer å gå i dem. Er litt rocka av meg - er det noen som har tips til hvor jeg kan finne ordentlige sko til en grei pris som vil passe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svart, grått og blått er kalde farger, og vil dermed matche kald hudtone. Jordfarger og sennepsgul er vanligvis varme farger og er noe du bør unngå. hva er hårfargen din?

Skrevet

Svart, grått og blått er kalde farger, og vil dermed matche kald hudtone. Jordfarger og sennepsgul er vanligvis varme farger og er noe du bør unngå. hva er hårfargen din?

Jeg er naturlig blond, men har farget håret mitt mørkt brunt og trives mye bedre som brunette!

Skrevet

Jeg er naturlig blond, men har farget håret mitt mørkt brunt og trives mye bedre som brunette!

Hvis det har noen betydning, så har jeg grønne øyne :)

Skrevet

Ingen fler?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...