Plommetreet Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 Jeg er lang og slank. Trener regelmessig i perioder. Ikke verdens sunneste, men heller ikke en godte moms. Problemet mitt er at jeg er ganske bollete i ansiktet i forhold til resten av meg. Fyldige kinn og dobbelthake. Hvordan i all verden slanker man ansiktet sitt?? Er det noen som vet!?
Gjest Spinell Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Det får du ikke gjort med mindre du vil ty til kirurgi. Tenk f.eks på Renee Zellweger, som selv på sitt aller tynneste har runde kinn. Tror du ikke hun ville slanket dem også hvis det hadde vært mulig?
Wonders Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 i følge Naomi Capmpbell skal man hoppe tau...
altsoja Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 skal hjelpe å tygge tyggis har eg hørt,le og snakk mye
Gjest white tiger Skrevet 28. januar 2011 #5 Skrevet 28. januar 2011 Jeg tror nok det er genetisk desverre. Jeg har ei venninne som er tynn som en strek, men hun har dobbelthake likevel. Har også en svært overvektig kompis som har slanka seg 30 kg, men det syns ikke i det hele tatt på ansiktet, og hele familien hans (uansett vekt) har dobbelthake og er generelt fyldig i ansiktet. Hos oss som ikke har anlegg for dobbelthake og bollekinn er vel fettet i ansiktet noe av det første som forsvinner når man slanker seg. Det er i alle fall min erfaring..
gravid med nr 2 Skrevet 28. januar 2011 #6 Skrevet 28. januar 2011 i følge Naomi Capmpbell skal man hoppe tau... det har jeg også hørt, verdt å prøve da
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2011 #7 Skrevet 28. januar 2011 Man kan ikke punktslanke seg. Skal man ned i vekt ett sted på kroppen, så må man ned i vekt generelt eller ta fettsuging. (utrolig hvor mange ganger det skal vær nødvendig å påpeke dette???)
Plommetreet Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 29. januar 2011 Man kan ikke punktslanke seg. Skal man ned i vekt ett sted på kroppen, så må man ned i vekt generelt eller ta fettsuging. (utrolig hvor mange ganger det skal vær nødvendig å påpeke dette???) Det er ikke alle som henger like slavisk på forumet som du gir inntrykk av å gjøre da vettu. :gjeiper: JEg har altså ikke fått med meg dette. Hoppe tau høres veldig søkt ut... Men men. Jeg kan jo prøve mens jeg sparer opp til fettsuging av haka. Kinnene kan jeg leve med. Man smiler i det minste veldig søtt med bollekinn. Det er en trøst. Smiler, ler og snakker gjør jeg massse av. Kan melde at det ikke hjelper! Haha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå