AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #1 Del Skrevet 27. januar 2011 Hei! Jeg lurte på om noen visste hvordan det er med å sette inn andre seter enn seter for det bilmerket man har? Kan man for eksempel sette inn VW Golf eller Toyota seter i en caravelle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 27. januar 2011 #2 Del Skrevet 27. januar 2011 En viss grad av ombyttbarhet mellom forseter finnes, dog vanligvis innenfor samme merke, så av donorene du nevner har jeg mer tro på Golf enn Caravelle, selv om jeg har mine tvil iom at Caravelle er en helt annen type bil. Fra Golf til Passat er gjerne mer realistisk. Er det virkelig vanskelig å finne tak i nye forseter til Caravelle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #3 Del Skrevet 27. januar 2011 Neida, men den skal brukes som russebil, og vi skulle hatt flere seter baki - så lurte bare på om det gikk ann å sette inn seter fra en annen bil, da caravellesetene som ligger ute for salg er så dyre :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 28. januar 2011 #4 Del Skrevet 28. januar 2011 I 2011 kan jeg forestille meg at det blir et problem å få godkjent selv om du får setene til å passe rent fysisk. Hvor mange seter har den nå, og hvor mange seter vil du opp i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epifant Skrevet 28. januar 2011 #5 Del Skrevet 28. januar 2011 Søk på ebay.de etter seter, tror du vil bli overrasket over prisene. Frakt (og moms) må selvsagt påregnes, men sannsynligvis vil du kunne få originalseter en god del billigere eller komfortseter (om det finnes noe slikt til Caravelle) til samme pris som "norske" originalseter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #6 Del Skrevet 30. januar 2011 Søk på ebay.de etter seter, tror du vil bli overrasket over prisene. Frakt (og moms) må selvsagt påregnes, men sannsynligvis vil du kunne få originalseter en god del billigere eller komfortseter (om det finnes noe slikt til Caravelle) til samme pris som "norske" originalseter Søk spesielt på tyske ebay. Der er det "giborpriser" på deler til tyske biler =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå