Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! :)

Jeg er i min 2pp, førstegangs prøver og trenger virkelig og lufte litt tanker og forhåpentlig vis få litt respons med deres erfaringer :sjenert:

Denne perioden brukte jeg eggløsningstest og fikk forhåpningene opp som bare det! Jeg er tidlig i 20-årene og samme er samboeren. vi er sunn og frisk begge to og føler vi burde ha alle forutsetninger til og få det til fort som bare det! Skal vel ikke klage etter to prøveperioder, men det føles ut som en evighet! :(

Jeg har en veldig ustabil syklus.. Jeg sluttet på pillen for et år siden for å forberede prøvetiden, men jeg kan fortsatt gå 1,5-2 mnd mellom hver mens. Dette gjør det vanskelig å vite når mensen kommer.

Denne perioden tror jeg at jeg hadde eggløsning rundt den 10 januar. Er ikke sikker da dette er første gang jeg har brukt eggløsningstest, og syns det var vanskelig å se om streken var like sterk, litt svakere eller litt sterkere.. Hvertfall, dersom dette stemte skulle jeg hatt mensen nå, noe jeg ikke har! forøvrig er graviditetstestene jeg tar et par ganger daglig også NEGATIV!

Jeg kan noen ganger skimte en svak strek dersom jeg holder testen i lyset og snur litt på den. (bruker strimmel fra billigtester)

Kan det bety at jeg er gravid i en tidelig fase? :jepp:

Jeg har flere ganger vært sikker på at jeg er gravid på grunn av alle symptomene... denne gangen har jeg ikke alle disse vanlige innbilte symbolene, men jeg har oppdaget forskjellige ting som konstant tett nese, ekstremt tørr hals, (selv når nesesprayen virker og nesen er åpen) jeg er veldig trøtt og har noe som ligner utrolig på mensensmerte, men det er ikke helt det heller! Ringene rundt brystvorten er vokst litt og virker nesten litt hoven. De er av og til sår, og har fått ganske mange "vorter" inni rundingen også.

Noen dager, har jeg noen timer hvor jeg lukter ALT.

Setter stor pris på deres tanker rundt min situasjon og erfaringer fra dere selv. Tenker på dette hele tiden og er så utrolig spent! Som mange av dere sikkert vet er dette ekstremt nervepirrende å gå og vente på!

:popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du brukt hormoner for å få eggløsning el lign? I så fall er ømme bryster en vanlig bi-effekt. Dersom du er gravid skal det være to streker, samme er det med eggløsningstester. To streker, og du skal ikke være i tvil om det er to eller en.

Men sånn til slutt, det har ingen hensikt i å ta to tester til dagen. Det holder veldig lenge med en.

Skrevet

Har du brukt hormoner for å få eggløsning el lign? I så fall er ømme bryster en vanlig bi-effekt. Dersom du er gravid skal det være to streker, samme er det med eggløsningstester. To streker, og du skal ikke være i tvil om det er to eller en.

Men sånn til slutt, det har ingen hensikt i å ta to tester til dagen. Det holder veldig lenge med en.

har ikke tatt hormoner nei :) Der er selvsagt en strek, det er den andre jeg ser etter :) har lest litt om det, og noen sier at dersom den er negativ er den 100 prosent blank det strek nr to skal komme. En strek er en strek selv om den er svak eller sterk. Men har skjønt etter en del lesing at det er forskjellige meninger om dette og! Derfor jeg skrev på symptomene og, så håpte jeg at kanskje noen ville lufte litt tanker om hva de tror eller har erfart :) vet jeg ikke får noe fasitsvar, trenger vel bare og snakke om det! :)

Det var mer en overdrivelse det med et par ganger daglig! ;) skal innrømme at det har skjedd, men det var da det var et hakk i testen jeg tok først, og var heeelt den da var ødelagt og det var derfor ingen strek.. ;)

Skrevet

Venninnen min så en ørliten svak skygge av en strek på den første testen sin. Om 6 måneder blir hun mamma til en liten krabat :)

Skrevet

Venninnen min så en ørliten svak skygge av en strek på den første testen sin. Om 6 måneder blir hun mamma til en liten krabat :)

:D Det er mange definisjoner av en skyggestrek, men håper den jeg ser betyr det samme! :D

Skrevet

I hennes tilfelle så husker jeg at hun viste meg testen, det va virkelig bare en liten svak skygge, kun mulig å se i rett lys. Det kan gå begge veier, krysser fingrene for deg!

Skrevet

Så spennende! :D Takk! krysser fingrene jeg og! :) er utrolig utålmodig, så håper svaret snart kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...