Gå til innhold

Den raske vei ned

Vagaz

Anbefalte innlegg

Da var den første dagen med Xtravaganza og en god skitur gjennomført!

Vel, forresten Hei til dere som titter innom hær :tommelsmil:

Tenkte at jeg nå skulle motivere og inspirere meg selv ved å lage en sånn hær dagbokgreie.

Må innrømme at jeg aldri trudde jeg skulle starte med Xtravaganza, men etter å ha sett resultatet på søster, så MÅ jo bare jeg å prøve :biggrin:

Etter å ha trent i rykk og napp i flere år, samtidig som kostholdet ikke akkurat har vært det beste, så starter jeg på 105 kg

Målet etter hver er vel å komme ned til ca 70 kg, men har sånne delmål (er ikke flink til å lage delmål, liker hele mål)

først skal kg'ene reduseres fra 3-sifret til 2-sifret

så se ned mot 90 kg, før det blir å se videre ned mot hvert 5. kg som kan forsvinne før mitt store mål forhåpentligvis nåes :)

Men som sagt så er første dag gjennomført

Stort sett vært småsulten gjennom hele dagen, men hva kan vel ikke kroppen lære seg å takle ved forandringer :)

Treninga i dag ble bare en skitur på 5 km, i storm enda :hakeslepp:

Men bedre lykke til til meg selv i morgen :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Vel, da har det vel gått ei stund sia jeg liksom skulle begynne med denne dagboka mi :P

I løpet av den siste uka har det blitt full rulle med det trasige pulveret :s ,skal forøvrig kjøpe en av ferdigshakene som di selger (den er faktisk god), synd di er dyrere enn pulveret.

Har også fådd trent litt, noen skiturer + styrketrening med vedbæring i trapper :)

så ble jeg småforkjølt med sinnsykt sår hals... men i dag har jeg fått trent aerobic i 30 min og 15 min med litt styrke :)

Det positive med dette pulveret og treninga er at det har blitt 5 kg mindre av meg, OG hele 10 cm mindre rundt midja :D

Får håpe at den såre halsen forsvinner, så kanskje man får kommet i gang med skikkelig trening... må fort ned, vil ha ordentlig mat fort som fy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Jeg har tidligere prøvd Xtravaganza, men holdt ikke ut i lengden. Håper det fungerer bedre for deg!

Flott at du trener samtidig, det gjør underverker!

:trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...