sauen87 Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 (endret) Er veldig glad i dokumentarserier, men syns det er mye tull på discovery (altfor mye biler og sprenging syns jeg) osv, og vanskelig å finne seriene jeg syns er interessante... Er glad i serier om myter også, ala Solving history with Olly Steeds, og Destination truth... Liker vel generelt dokumentarserier der man følger en programleder eller et team på "oppdrag" eller reiser... Hva ser du på? =) Endret 27. januar 2011 av sauen87
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Ikke så rart du synes. Discovery er en kanal for menn med en masse manneting. Uten sprenging og i særs biler så ville det ikke være noe interessant igjen å se på på kanalen. Jeg liker forresten Dirty Jobs, Mythbusters, de her krabbfangerne, og en hel del annet. MEN SÅ ER JEG EN MANN!!
Gjest Belle Gunnes Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 Mythbusters er jo knallmorsomt. Ellers synes jeg BBC har mye bra. De har laget flere gode dokumentarer om blant annet hunder, som fenger meg veldig. BBC hadde også nylig en dokumentar om slumlivet i India; et emne som fascinerer meg veldig fortiden. NRK viser en god del gode dokumentarer. Jeg liker å se på krigshistorie, menneskeskjebner og politisk kaos. Man trenger å få litt virkelighet inn i den daglige dosen med trash-TV.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå