brb Skrevet 23. oktober 2003 #1 Skrevet 23. oktober 2003 Hei Jeg lurer på om dere som skal gifte dere nå på vinterhalvåret har tenkt til å ha blomster som er typiske vinterblomster? Jeg hadde opprinnelig planer om gjøre mye selv, med kaken og bordekorasjoner og brudebuketten. Men igår var jeg innom en blomsterbutikk, han var så utrolig flink han jeg snakket med, så nå skal han lage buketten og han skal komme å pynte bordet. Igår var jeg og smakte på kaker, så nå skal jeg bestille de også. Var plutselig så deillig å ikke skulle stresse så mye rett før, har veldig mye annet som skjer med jobb og slikt. Ting har forandret seg veldig i forhold til hvordan jeg trodde jeg ville ha ting i starten. Nok om meg, jeg lurer bare veldig på disse vinterblomstene!
cappocino Skrevet 23. oktober 2003 #2 Skrevet 23. oktober 2003 Hvite orkideer og roser, eføy og frostede grener blir noe av det vi skal ha..
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 23. oktober 2003 #3 Skrevet 23. oktober 2003 Har tenkt på hvite roser, med noko attåt! Har ikke kommet så langt i planlegginga. Men jeg har tenkt å lage alt selv, inkludert brudebuketten som sannsynligvis blir en liten, rund "ball" med hvite roser, evt. med noe annet innimellom... Får se hva jeg finner! :D Skal ha mørkeblå kjole, så da tror jeg det blir fint med hvite blomster.
Snurre Skrevet 23. oktober 2003 #4 Skrevet 23. oktober 2003 Mitt problem er at jeg tror bordet vårt blir for hvitt. Hvordan unngår du dette Cappo. Eføy er det de som finnes i rosa pg hvit ? Dette med bordet er en pine og en plage for meg, får det liksom ikke til. Cappo, kan du sende bilder når du har avholdt bryllupet, jeg ryker til pers 1 måned etter
frosken Skrevet 23. oktober 2003 #5 Skrevet 23. oktober 2003 Eføy er grønne ranker av blader. Brukes veldig mye. Du har sikkert sett dem - de finnes for eksempel i nesten ALLE juledekorasjoner. Dersom du er redd for å få et bord som er for hvitt, kan det nok være kjempefint å pynte litt opp med noen eføyranker. Spesielt til et vinterbryllup. (begynner nesten å angre på at vi skal ha det på sommeren..., men bare nesten...)
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 23. oktober 2003 #6 Skrevet 23. oktober 2003 Hva med å ha farge på duken? Det tenkte vi å ha, ellers er jeg enig i at det kan bli veldig hvitt.
Gjest Tex Skrevet 23. oktober 2003 #7 Skrevet 23. oktober 2003 Snurre Hvis du har en hovedfarge i tillegg til hvitt og grønt som er ganske skarp tror jeg det kan bli veldig "rent og ryddig" med mye hvitt..... Vinteren er jo hvit..... Jeg vet ikke om du har valgt deg en farge, men jeg ville gått for en sterk en, fex mørkerød, mørkeblått, burgunder, en varm gulltone eller noe som setter sterk farge.....
cappocino Skrevet 23. oktober 2003 #8 Skrevet 23. oktober 2003 Mitt problem er at jeg tror bordet vårt blir for hvitt. Hvordan unngår du dette Cappo. Eføy er det de som finnes i rosa pg hvit ? Eføy er grønne blader, kommer sanns til å flettes imellom rosene. Mulig de skal frostes litt. Vi kommer ikke til å helt hvitt bord, det blir blå blomster i borddekorasjonen, hiasinter eller hortensiaer. Vi kommer også til å ha bordkortene, menyene og kanskje serviettene i våre farger, blå og sølv. Bruk isblått i deres oppsett også, det kommer til å bli kjempefint, enten i serviettene, bordkortene eller i selve blomsterdekorasjonen. Dette med bordet er en pine og en plage for meg, får det liksom ikke til. Cappo, kan du sende bilder når du har avholdt bryllupet, jeg ryker til pers 1 måned etter Jepp skal gjøre det. Skal til blomsterdekoratøren i løpet av en ukes tid tenker jeg, da skal jeg være med å lage en eller to dekorasjoner, kan ta bilder av de og sende de også
Snurre Skrevet 23. oktober 2003 #9 Skrevet 23. oktober 2003 Cappo du er en engel Lurer på hvordan mitt bryllup hadde sett ut uten veiledning fra deg
cappocino Skrevet 23. oktober 2003 #10 Skrevet 23. oktober 2003 Cappo du er en engel Lurer på hvordan mitt bryllup hadde sett ut uten veiledning fra deg Bare hyggelig å hjelp til.... syns også det er kjempgøy å dulle og dile sånne pyntesaker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå