Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så satt ut av all prøvesnakkingen..

Hvor ofte og intenst prøver forskjellige folk?

Det er to jenter rundt meg som er gravide nå. De fortalte begge at de prøvde i hele TO måneder, og begynte å bli utålmodige. Jeg slutta på pilla i september 2010 men vil ikke kalle meg selv for en aktiv prøver akkurat. Syns det er så kleint hele den greia med tvangssex fordi det "passer".

Det tærer litt på forholdet.

Noen erfaringer her?

Vil så gjerne ha barn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta initiativ til sex uten å legge det frem på en måte som "av med klærne, nå passer det å produsere et barn"..? :gjeiper:

Du kan jo tenke det uten å dele det med ham mener jeg ;)

Om dere har sex 2-3 ganger i uka har dere sikkert gode sjanser. Det er jo ikke oftere enn at det burde la seg ordne på en romantisk/spennende måte.

Hva med å lese litt på sexforumet, bli inspirert, og tenke på god sex framfor barneproduksjon? Her legges ikke sexy undertøy og spennende tilbehør vekk fordi om vi prøver å få til en spire, det brukes heller mer flittig :lur:

Noen tipset meg om å ligge med rumpa høyt etterpå, men det ville jeg ventet med til jeg var alene.

Skrevet

Vi har sex annenhver-hver dag og alltid uten prevensjon så man kan jo si at vi alltid prøver. Dette med "plikt-sex" har vi aldri tenkt på, vi gjør det fordi vi har lyst. Og såklart med håp om at det skal bli barn utav det!

Skrevet

Men holder det ikke egentlig å ha sex rundt eggløsning?

Skrevet

Men holder det ikke egentlig å ha sex rundt eggløsning?

Dersom en har sex BARE for å lage baby så holder jo det såklart.

Jeg mente bare at for oss som har sex såpass jevnlig så slipper man å tenke på "pliktsex" og eggløsning, selv om det ikke skader det heller.

Skrevet

Vi er ikke så aktive... Har ikke 100% kontroll på når eggløsning er, og har sex når vi har lyst liksom... Det blir mye helgesex (det er kanskje ikke helt uvanlig)... Skjønner nesten ikke hvordan folk som alt har barn har tid, overskudd og anledning til å lage fler :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...