Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 Er 25 år og har fått ny kjæreste etter en stund som singel, det er helt supert i senga, men det er en ting jeg ønsker meg fra han. At han barberer eller vokser vekk alt kjønnshåret. Har alltid likt helt hårløst på menn, deiligere å både ta og se på. Men er en liten ting, selv har jeg spesielt vanskelig hud der nede, noe jeg også har fått legens bekreftelse på, så jeg kan vanskelig barbere eller vokse meg selv, bare stusse litt. Er det frekt å spørre om han kan gjøre noe som jeg ikke kan tilby han "tilbake"? Hadde selvfølgelig gjort det hvis jeg kunne, og det er derfor det føles kjipere å spørre. 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Ja, jeg synes jo egentlig det. Dersom man ønsker at partneren barberer eller vokser seg, synes jeg også at man selv må være villig til å gjøre det samme.
Gjest ts Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 Ja, jeg synes jo egentlig det. Dersom man ønsker at partneren barberer eller vokser seg, synes jeg også at man selv må være villig til å gjøre det samme. Joda, er egentlig enig, og skulle selvfølgelig gjerne gjort det men så er det jo dette med oversensitiv hud da...
Gjest SnakeOil Skrevet 27. januar 2011 #4 Skrevet 27. januar 2011 Er vel bare å spørre vel, du gjør sikkert mye annet for han for å kompensere (f.eks med mye sug, slikk og sex i etterkant ^^). Få i gang en samtale om fantasier, når det blir din tur å fortelle, forteller du dette og evt spør om han kunne tenke seg det. 1
Gjest Naenia Skrevet 27. januar 2011 #6 Skrevet 27. januar 2011 Kanskje han også har det? Du får heller ymte frempå om stuss, siden det er det eneste du kan gjøre tilbake.
Gjest ts Skrevet 27. januar 2011 #7 Skrevet 27. januar 2011 Kanskje han også har det? Du får heller ymte frempå om stuss, siden det er det eneste du kan gjøre tilbake. Han har ikke sagt noe om at han har følsom hud og han stusser allerede. Aaah, kjip situasjon.
Gjest g Skrevet 28. januar 2011 #9 Skrevet 28. januar 2011 ...spør om du får lov til å barbere ham;-) 1
Gjest Fikira Skrevet 28. januar 2011 #11 Skrevet 28. januar 2011 Er litt frekt med tanke du ikke kan det selv, unnskyldning eller ei. Men er jo bare å spørre..sier han nei, legger du det bare fra deg. 2
LetThemEatCake Skrevet 28. januar 2011 #12 Skrevet 28. januar 2011 Ja, lite fräckt kan det kanske verka, men samtidigt.. det skadar ju inte att fråga.
Gjest Katten. Skrevet 28. januar 2011 #13 Skrevet 28. januar 2011 Du sier han stusser seg allerede? Jeg ville lagt det fram på en måte a la: "Det er så deilig å leke med en nybarbert kuk - kan bruke evigheter der nede "
Gjest MikeWaters Skrevet 28. januar 2011 #14 Skrevet 28. januar 2011 Jeg ville lagt det fram på en måte a la: "Det er så deilig å leke med en nybarbert kuk - kan bruke evigheter der nede " Nei, nei, nei - stakkaren kommer jo til å skjære av seg kuken i vill, frenetisk iver etter å bli ferdig
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2011 #15 Skrevet 28. januar 2011 Synes det er likt frekt siden du selv ikke kan tilby det samme. Men hva skader det å spørre?
Gjest Raindrops Skrevet 28. januar 2011 #16 Skrevet 28. januar 2011 Jeg skjønner ikke hvordan det kan være frekt, bare fordi du ikke kan gjøre det samme tilbake. Det er jo bare et spørsmål. 1
Gjest Bond Skrevet 28. januar 2011 #17 Skrevet 28. januar 2011 Det er frekt å forvente at han skal gjøre det, men man kan spørre om alt mulig. Kanskje han synes det er også tennende? Synes ikke man må alltid gjøre akkurat det samme tilbake - så lenge begge tenner på noe.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2011 #18 Skrevet 28. januar 2011 D er jo bare å si : ahh,du er så heldig som kan shave deg nedentil,skulle ønske jeg også kunne det. Kan jeg få shave deg?
Gjest stusseladden Skrevet 29. januar 2011 #19 Skrevet 29. januar 2011 Du sier han stusser seg allerede? Jeg ville lagt det fram på en måte a la: "Det er så deilig å leke med en nybarbert kuk - kan bruke evigheter der nede " DET ville ikke jeg gjort. Kan fort høres ut som at du savner din eks som shavet alt.. Og at du elsket å gå ned på ham. Dessuten er det ikke sikkert at han ønsker at du skal være glattbarbert. Mange menn foretrekker en stripe eller liten trekant. Det beste svaret, svaret som passer til ca 98% (for dere som vil pirke: dette tallet er tatt ut av løse luften) av alle som spør om noe på dette forumet er at det lureste du kan gjøre er å spørre ham om hva han synes.. kommunikasjon, kommunikasjon, kommunikasjon......
Gjest MikeWaters Skrevet 29. januar 2011 #20 Skrevet 29. januar 2011 Kan fort høres ut som at du savner din eks som shavet alt.. Og at du elsket å gå ned på ham. Vel, du bør ha et relativt skjørt sinn for å trekke den slutningen, men jeg tviler ikke på at noen menn må fram med plaster på manndommen sin etter en slik "ufølsom" hentydning. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå