AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #1 Del Skrevet 27. januar 2011 Hva kan jeg gjøre for å få mer "tekstur" på håret? Litt vanskelig å forklare, men håret mitt er veldig løst og glatt, til tross for at det er fall og krøll i det. Det gjør at jeg bruker rettetang for å få det litt mer "samla" på en måte. Har fått mye bedre hår etter at jeg bruker proteinkur og fuktighetskur jevnlig, men håret er fortsatt veldig løst og har mye volum, noe som ikke er så fint siden jeg har mye hår. Noen tips? Når jeg retter det mye og i tillegg bruker div leave in og sånn for å få det finere så ender det heller ofte opp med å bli fett, og får rett og pistrete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanel23 Skrevet 28. januar 2011 #2 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Hva kan jeg gjøre for å få mer "tekstur" på håret? Litt vanskelig å forklare, men håret mitt er veldig løst og glatt, til tross for at det er fall og krøll i det. Det gjør at jeg bruker rettetang for å få det litt mer "samla" på en måte. Har fått mye bedre hår etter at jeg bruker proteinkur og fuktighetskur jevnlig, men håret er fortsatt veldig løst og har mye volum, noe som ikke er så fint siden jeg har mye hår. Noen tips? Når jeg retter det mye og i tillegg bruker div leave in og sånn for å få det finere så ender det heller ofte opp med å bli fett, og får rett og pistrete. Du kan prøve å bleke eller stripe det, gjerne med foliestriper. Sliter på håret, men skaper nydelig tekstur. Vet ikke om det vil fungere så bra om du har krøller da. Du kan jo høre med en god frisør? Ellers har jeg sett at mange anbefaler saltvannsspray. Endret 28. januar 2011 av kanel23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå