AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 Hei! Jeg er ei jente på 20år. Etter lengre opphold uten sex, er det akkurat som jeg blir trangere. Noen ganger vanskelig å få inn penis, og andre ganger at jeg faktisk får en liten rift "nederst" i hullet (det er smertefullt) Er dette normalt, og kan man gjøre noe med det? Og liker dere gutter at det er trangt, eller synes dere at det kan bli FOR trangt noen ganger?
LetThemEatCake Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Det handlar mer om hur våt du är än hur trång du faktiskt är. Tänk på att du ska kunna föda ett barn där nere. Skjeden är alltså rätt flexibel! Rifter får man när man inte är våt nog. Kör på glidmedel nästa gång!
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 Jeg har slik som deg ts, og jeg kan svømme i glidemiddel og ennå få rifter. Forklar til den du skal ha sex med at du må ha lang oppvarming, og gradvis flere fingrer før penisen kan komme inn. Litt travelt, men forhåpentligvis vil huden herde seg litt etterhvert. Og mange kvinner revner når de føder. Bare så det er sagt.
LetThemEatCake Skrevet 27. januar 2011 #4 Skrevet 27. januar 2011 Jeg har slik som deg ts, og jeg kan svømme i glidemiddel og ennå få rifter. Forklar til den du skal ha sex med at du må ha lang oppvarming, og gradvis flere fingrer før penisen kan komme inn. Litt travelt, men forhåpentligvis vil huden herde seg litt etterhvert. Og mange kvinner revner når de føder. Bare så det er sagt. Ja, självklart får man rifter vid födsel också, men det är ju mer extremt än sex. Jag ville bara sätta det i perspektiv. Det handlar ju mycket om att slappna av också, vilket du verkar vara inne på. Spänner man sig får man naturligtvis också rifter!
Gjest jente21 Skrevet 27. januar 2011 #5 Skrevet 27. januar 2011 Jeg er i et avstandsforhold, og det går gjerne en måned mellom hver gang jeg har sex. Merker godt at jeg blir trangere, og første gangen jeg har sex igjen kan det godt føles litt for trangt når penis skal inn selv om jeg er godt oppvarmet. Men er ikke noe problem for min del da. Må være kjipt å få rifter. Virker som gutter liker at det er trangt ja...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå