Gjest gunda Skrevet 23. oktober 2003 #1 Skrevet 23. oktober 2003 Har nettopp gjort det slutt med kjæreste min gjennom 5,5 år. Vi har hatt avstandsforhold i de første 3 årene, var samboere de neste 1.5 årene, for så å ha hatt avstandsforhold det siste året. Ble slutt på søndag...... Jeg har "hele" tiden "visst" at han ikke var den rette for meg..... vi kommuniserer ikke sammen, han er innadvendt, jeg er utadvendt..... jeg har lett for å prate om følelser, han snakker ikke om følelser. Jeg er vel mer aktiv, han er passiv, liker å se på TV og sånn, er ikke så sosial, mens jeg er sosial. Jeg har det siste året blitt veldig forelsket/ betatt i flere gutter (har jeg trodd da hvertfall). Jeg har vært utro med 2 stk, men aldri hatt samleie! Har liksom alltid tenkt at jeg ikke elsket kjæresten min, og at det var hans feil siden det er han som er så "kjedelig". Etter at det ble slutt har jeg vært fryktelig lei..... og jeg som trodde jeg skulle bli lettet.......! Jeg savner han mer enn noen gang...... orker ikke tenke på andre som jeg har gjort det siste året........ Hva skjer? Angrer jeg? Skal jeg gå tilbake? Har ikke hatt lyst på sex siste 2 årene.... men har hatt det likevel..... Noen råd? Kanskje jeg elsker ham likevel? Hvordan vite det? Forvirret
Gjest Brunhilde Skrevet 23. oktober 2003 #2 Skrevet 23. oktober 2003 Hvis du ikke vet AT du elsker ham så gjør du sannsynligvis ikke det! Tenker at det er panikken over å ha tatt et valg som medfører ensomhet som har tatt deg. Ta tiden til hjelp, så vil du nok finne ut av det, husk, 5 dager er ikke lang tid, og det å gå medfører sorg, også for den som velger å avslutte forholdet!
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2003 #3 Skrevet 23. oktober 2003 Du har vært utro og du kan ikke klandre noen andre enn deg selv. Du fortjener ikke bedre.
*Kaisa* Skrevet 23. oktober 2003 #4 Skrevet 23. oktober 2003 :cry: Klart det er vondt. Det blir jo store forandringer. Kanskje så er det vel like vondt å gjøre det slutt som å bli vraket, hvis det skjer på en "alright måte". Synes du bør ta tida til hjelp, det har jo ikke gått mange dagene. Du sier jo selv at du ikke har elsket han. Tiden leger alle sår!!! Lykke til :blunke: Det blir nok bra skal du se!
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2003 #5 Skrevet 25. oktober 2003 Du har vel bare innsett hvor uansvarlig du har vært. Gå ikke tilbake til han, for han fortjener en kvinne som er bedre enn det du har vært for han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå