cappocino Skrevet 9. november 2003 Forfatter #41 Del Skrevet 9. november 2003 Hvor får man kjøpt kurver til å ha på toalettene da???? Ikea, møbelbutikkene, gave og interiørbutikker...etc.. Trenger ikke å være kurver (flettekurver etc) du kan bruke bokser/esker.... Jeg så noen søte på Åhlens i brunt med hvitt stoff inni, ta på et par hvote sløyfer eller noe annet pynt og vips stilige kurver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 9. november 2003 #42 Del Skrevet 9. november 2003 Syntes det var en god ide. I allefall hodepine tabletter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 9. november 2003 #43 Del Skrevet 9. november 2003 Må ha oppi sånne små porsjonsposer med pulver mot hangover da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. november 2003 #44 Del Skrevet 9. november 2003 Må ha oppi sånne små porsjonsposer med pulver mot hangover da1 Verve heter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 10. november 2003 #45 Del Skrevet 10. november 2003 Ja, det stemmer! Jeg blir aldri fyllesyk, men jeg har en mann som så til de grader blir det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. november 2003 #46 Del Skrevet 10. november 2003 Fikk et tips igår fra en mor som giftet bort datteren sin ifjor. De hadde lagt ut kurver med diverse saker på toalettene, så gjestene kunne forsyne seg med. I kurven på dametoalettet var det: strømper, lyse og mørke minttabletter tamponger/bind plaster I kurven på herretoalettet: plaster/bandasje (hihi) minttabletter barberhøvler Husker ikke hva mer i farten, men det er jo mulig å legge masse rart i kurvene He he..... Dette skulle vi gjøre, men kom på det noen dager etterpå. Men, godt tips er det uansett!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 10. november 2003 #47 Del Skrevet 10. november 2003 Ok, jeg må bare! Vi hadde slike kurver (men jeg tror mange her ville blitt sjokkert over nyansen på serviettene mot dukene). Jeg var altså INGEN bridezilla overhode. MEN jeg har vært på mange fester hvor jeg har glemt truseinnlegg, dyttet ekstra dopapir til sidebåsen fordi noen fikk mensen litt ute av lage, jeg har raknet mange strømper og skrapt av mye neglelakk - for ikke å snakke om å glemme hårspray, hodepinetabletter og leppestift. SÅ - da vi skulle gifte oss, ble det kurver på do. Med strømper og bind og jada, kondomer. Så hyggelig hvis noen hadde funnet hverandre da!? Herregus, vi er da voksne. Det var også leppestift. Og selv om jeg ikke nødvendigvis hadde brukt andres, så betyr ikke det at den ikke ble brukt. Hadde jeg spurt hver og en hadde sikkert ingen villet innrømme det. Vi hadde også en blank neglelakk for lapping av raknete strømper. Fx. For meg som faktisk var brud, var det også deilig å kunne bruke hårsprayen som var på do og slippe å gå i garderoben og lete og sånn. Og dette jenter, er helt vanlig på luksushoteller og på gjestebadene til hotshot-millionærer og sånn. Og det ble satt pris på i de lavere lag hos oss i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå