Augustbrud02 Skrevet 23. oktober 2003 #21 Del Skrevet 23. oktober 2003 Men for all del' date=' hadde ikkje synast det var krise å kome i eit bryllaup der det var kurv på do, men eg lurer rett og slett på; kjem nokon av gjestane til å nytte det??? [/quote'] Litt enig her. Vi hadde altå slike kurver og jeg synes egentlig det er en god ide. Men jeg tror faktisk ikke så mange benytter seg av slike kurver jeg. Jeg hadde ikke forsynt med av hva som helst i en slik kurv, iallfall ikke pastiller eller hygieneartikler. Noe som kan være kjekt er plaster + nål og tråd... Og det viste seg jo at jeg selv fikk brukt for nål/tråd på vår dag, så jeg er kjempeglad for at vi hadde det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ulogget-ringblomst Skrevet 23. oktober 2003 #22 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg synes det er en uting med tannstikkere ved bordet, så de skal få bo på toalettet sammen med tanntråd, dent, frisk, panodil o.l. Kommer ikke til å ha ekstra strømpebukser, deo etc. I tillegg synes jeg at det gjør seg med en liten blomst på toalettene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter #23 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg savnet et par ekstra strømer under et bryllup i sommer... det hadde vært kjekt om brudeparet hadde hatt sånne kurver da... En annen ting er tannpirkere, tar seg ikke ut på bordet men på badet er det helt perfect Hvis gjestene ikke benytter seg av det så tar vi det med hjem, ikke noe verre enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2003 #24 Del Skrevet 23. oktober 2003 En annen ting er tannpirkere, tar seg ikke ut på bordet men på badet er det helt perfect Bare pass på å ha tette bokser e.l. med tannpirkere, for jeg ville aldri ha brukt noen som ikke lå i boks og som var på toalettet. Forøvrig synes jeg tannpirkere også bør være på bordet, det er jo da man trenger dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter #25 Del Skrevet 23. oktober 2003 Bare pass på å ha tette bokser e.l. med tannpirkere, for jeg ville aldri ha brukt noen som ikke lå i boks og som var på toalettet. Forøvrig synes jeg tannpirkere også bør være på bordet, det er jo da man trenger dem... Tenkte å ha sånne tannpirkere som er pakket hver for seg i en plastemballasje.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 23. oktober 2003 #26 Del Skrevet 23. oktober 2003 tannpirkere en faktisk en ide.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 23. oktober 2003 #27 Del Skrevet 23. oktober 2003 Ok apropo (eller hvordan det skrives) kurver, her kommer en liten pinlig innrømmelse fra meg, hvor en slik kurv nesten kunne ha reddet livet mitt (iallefall mentalt). Jeg hadde en venninne kveld hvor det ble en heftig diskusjon på om man skulle bruke truse under strømpebukse eller ikke. Jeg mente personlig at det måtte være vanlig å ha truse under strømpebukser, men møtte stor motstand på dette. Halvparten av venninnene fortalte at hvis de gikk med strømpebukse var de truseløs :o Så ble jeg bedt i en 30 års dag, hvor antrekket var pyntet. Jeg hadde bestemt meg for å benytte mitt kuule sorte korte skjørt. Akkurat da jeg skulle ta på meg strømpebuksen (over trusen) kom jeg på diskusjonen som vi jentene hadde hatt et par dager i forveien. Jeg bestemte meg derfor der og da til å prøve ut dette truseløse fenomenet. Tok kun på meg strømpe bukse og skjørt. Da jeg ankom festen med masse mennesker ca 45 stk. klarer jeg å gni meg selv mot en upussa murvegg, strømpe buksen gikk mer eller mindre i oppløsning, og der... der sto jeg med god luft tilstrømning. Jeg hadde aldri trodd at det skjørtet skulle føles så lite. Jeg befant meg på en fest med verdens korteste mini skjørt uten truse. Ikke hjalp det heller at leggene mine så ut som King Kong. Jeg var bare nødt til å krype til korset ved å fortelle vertinnen at jeg trengte å låne en strømpebukse, eller i verstefall en truse og barberhøvel. Så når jeg hadde bursdag 3 uker etter, hva fikk jeg da i presang av venninne gjengen: Jo 25 par strømpebukser og 25 stk truser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 23. oktober 2003 #28 Del Skrevet 23. oktober 2003 Godt du har venner med humor!! Tusen takk, Snurre, denne historien reddet humøret mitt denne kvelden!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 23. oktober 2003 #29 Del Skrevet 23. oktober 2003 Det verste er at jeg nå går under navnet "hun der uten truser vet du.." fra de som kun kjenner meg fra festen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 23. oktober 2003 #30 Del Skrevet 23. oktober 2003 Det verste er at jeg nå går under navnet "hun der uten truser vet du.." fra de som kun kjenner meg fra festen Syntes det sååå godt? :-? Tror ikke vi skal ha kurver på do, selv om ekstra strømpebukser er en veldig fin ting. Tannpirkere hører for min del hjemme på bordet, er avhengig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 23. oktober 2003 #31 Del Skrevet 23. oktober 2003 Det verste er at jeg nå går under navnet "hun der uten truser vet du.." fra de som kun kjenner meg fra festen Stakkars deg!!! Men det må være lov til å le av det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 23. oktober 2003 #32 Del Skrevet 23. oktober 2003 Ok apropo (eller hvordan det skrives) kurver, her kommer en liten pinlig innrømmelse fra meg, hvor en slik kurv nesten kunne ha reddet livet mitt (iallefall mentalt). Jeg hadde en venninne kveld hvor det ble en heftig diskusjon på om man skulle bruke truse under strømpebukse eller ikke. Jeg mente personlig at det måtte være vanlig å ha truse under strømpebukser, men møtte stor motstand på dette. Halvparten av venninnene fortalte at hvis de gikk med strømpebukse var de truseløs :o Så ble jeg bedt i en 30 års dag, hvor antrekket var pyntet. Jeg hadde bestemt meg for å benytte mitt kuule sorte korte skjørt. Akkurat da jeg skulle ta på meg strømpebuksen (over trusen) kom jeg på diskusjonen som vi jentene hadde hatt et par dager i forveien. Jeg bestemte meg derfor der og da til å prøve ut dette truseløse fenomenet. Tok kun på meg strømpe bukse og skjørt. Da jeg ankom festen med masse mennesker ca 45 stk. klarer jeg å gni meg selv mot en upussa murvegg, strømpe buksen gikk mer eller mindre i oppløsning, og der... der sto jeg med god luft tilstrømning. Jeg hadde aldri trodd at det skjørtet skulle føles så lite. Jeg befant meg på en fest med verdens korteste mini skjørt uten truse. Ikke hjalp det heller at leggene mine så ut som King Kong. Jeg var bare nødt til å krype til korset ved å fortelle vertinnen at jeg trengte å låne en strømpebukse, eller i verstefall en truse og barberhøvel. Så når jeg hadde bursdag 3 uker etter, hva fikk jeg da i presang av venninne gjengen: Jo 25 par strømpebukser og 25 stk truser :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 23. oktober 2003 #33 Del Skrevet 23. oktober 2003 Ok, Snurre og cappo - strømpebukser får vel være med på listen da . Ellers vil jeg opplyse om at alle tannpirkere på toalettet vil holde høy hygienisk standard. Min mor derimot kommer garantert til å trosse sin datters ønske om tannpirkere kun på toalettene - og ha med sine private i vesken . (Selv får jeg ikke lov til å bruke annet enn tanntråd - og er derfor henvist til toalettet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 23. oktober 2003 #34 Del Skrevet 23. oktober 2003 "...ikke lov til å bruke tannpirkere...??" *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 23. oktober 2003 #35 Del Skrevet 23. oktober 2003 "...ikke lov til å bruke tannpirkere...??" *nysgjerrig* For mye tannpirke-bruk pleier å føre til større mellomrom mellom tennene og etter som jeg har tette og fine tenner, er jeg henvist til tanntråd av moren min. Hvis det er "krise", kan jeg bruke tannpirkere men ikke stikke ordentlig inn mellom tennene. Vet det høres sprøtt ut, men er man tannlegebarn, så er man tannlegebarn . Men nå skal jeg ikke spore av tråden mer, unnskyld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 24. oktober 2003 #36 Del Skrevet 24. oktober 2003 Vet dere hva, dette blir faktisk litt for Bridezillaette for meg, så sånne kurver skal vi ikke ha...... *Tex har en grense* :o Hve betyr Bridezillaette. Har lurt på dette lenge :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. oktober 2003 #37 Del Skrevet 24. oktober 2003 Kos-ette mas-ette kløn-ette rot-ette bridezilla-ette Got it? Hvis man bruker dobbelkonsonant, altså -ette istedet for -ete, blir det korrekturmessig feil, mens synsmessig mer trykk på ordets mening. Sånn som når folk skriver "vettu" istedet for "vet du" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kittybride ulogget Skrevet 24. oktober 2003 #38 Del Skrevet 24. oktober 2003 ...og bridezilla er et amerikansk ord som beskriver en kommende brud som går helt opp i bryllupsplanlegging og skal ha alle detaljer nøyakltig slik hun vil ha dem. Brukes både spøkefullt og/eller anklagende, alt ettersom...Tror uttrykket kommer fra en tv-serie om bruder i New York. Hvis det var det du lurte på. da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimmi Skrevet 24. oktober 2003 #39 Del Skrevet 24. oktober 2003 Vet du hva Tex, jeg er faktisk helt enig med deg jeg. Dette blir too much! Og jeg synes faktisk også at det er litt brukt opp jeg... Men det er min mening og jeg forventer ikke at folk skal være enige med meg. :D S. har vært i mange brylluper både sør og nord i landet - men aldri sett slike kurver. så helt oppbrukt kan det neppe være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 9. november 2003 #40 Del Skrevet 9. november 2003 Hvor får man kjøpt kurver til å ha på toalettene da???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå