AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 jeg kunne virkelig tenkt meg å hatt sex med en gutt jeg har møtt. men jeg har hørt at han har stor penis.. jeg har ikke hatt sex før, jar har blitt fingret! jeg onanerer også ganske så mye, men en dildo, men det gjør litt vondt. for jeg blir liksom aldri helt kåt når jeg onanerer, og dermed får jeg ikke en hel åpning. så det går litt tid før jeg får den skikkelig inn. men poenget var, er det veldig vondt første gangen? jeg har også hørt at hvis man onanerer mye, gjør det mindre vondt første gangen, er dette sant? .. jeg har lest litt, og det er så mangen jenter som sier det gjør syyykt vondt :S
HopelessFear Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Spørs hvordan en onanerer, om en pakker to-tre fingre inn, så kan det gjøre mindre vondt. En må bare slappe av og stole på den en gjør det med, så går det fint.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 jeg glemte å si noe.. jeg har sagt til han at jeg har hatt sex, fordi han har hatt det før. og jeg føler meg så teit/umoden hvis jeg liksom ikke har hatt det. jeg er 16, han er 18, snart 19.. så han har jo sikkert hatt det en del ganger! .. siden har er 3 år eldre enn meg, føler jeg at jeg ikke er god nok for han..
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #4 Skrevet 27. januar 2011 jeg har også ufattelig dårlig selvtillit.. jeg har jo aldri vist meg helt naken for en gutt, og jeg er så utrolig redd for at jeg ikke er tynn nok, god nok eller hva enn det måtte være.. jeg er også ganske usikker på å suge en penis :S hva som er behagelig for han..
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #5 Skrevet 27. januar 2011 Fortell kjæresten din at du ikke har hatt sex før, at du har lyst, men at du er litt redd Han kommer til å elske deg for den du er
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #6 Skrevet 27. januar 2011 Huff, jeg hadde det på akkurat sammen måte. Føler så med deg! Hvis det er til trøst:- vi har nå vært sammen i ni år, er gift og har det fantastisk sammen. For din del, hvis du er som jeg var, bruk prevensjon og "kom deg igjennnom" første gangen. Vær sikker på at det er dette du vil. Og ang. å kle av seg....skru av lyset og "lek" under dyna... (Husker ennå at jeg tenkte min første gang at: "jaja, det er slik det er å ha sex....og det er dette alle prater om..." ) Men, etter første gangen blir det bra. Da er man ikke så nervøs lenger. Det blir spennende og deilig. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå