Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjeeelp!

Ønsker man seg babyutstyr da? Hun har termin i Mai.. Mangler vel alt av utstyr.

Har tenkt å bruke ca 1000kr.. HVA ønsker en 28år gammel søster med kul på magen, seg?

Har i tillegg tenkt å gi henne "gavekort" på barnepass.(hun har to fra før)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Mangler man alt av utstyr hvis man har to barn fra før?

Uansett er det kanskje greit å dele de 1000 kronene slik at noe er "bare" til søsteren din mens noe er gave til den kommende ungen..?

Gjest Madam Felle
Skrevet

Kunne aldri falt meg inn å kjøpe babyutstyr i julepresang til en som venter barn i mai. Ville heller gitt henne noe til seg selv, kan bli litt vel mye å bare få til baby også. Er alltid koselig å få noe til seg selv.

Barnepass er jo perfekt om hun har 2 barn fra før av.

Skrevet
Mangler man alt av utstyr hvis man har to barn fra før?

Japp.. gitt vekk og solgt.. Bebis var ikke planlagt.

Var kanskje ikke så dumt å kjøpe noe til henne for mestparten av pengene.. Vil egentlig ikke kjøpe babyutstyr.. iom at det på en måte ikke blir gave til henne...

:)

Gjest sunshine-t
Skrevet

Jeg ønsket meg massasje-olje jeg... Men fikk jeg det? :x Nope.. Det hadde vært midt i blinken jaffal!!!

Skrevet

Kanskje jeg skal kjøpe hudprodukter til henne.. massasjeolje, dusjsåpe, ansiktskrem osv.:D Takk for tipset.

Må baer forsøke å huske hvilket merke hun bruker.. :o

Gjest Solskinn
Skrevet

Hei

Jeg har termin i mars og kan med sikkerhet si at jeg ikke ønsker meg babyting til jul, selv om vi ikke har en døyt.

Alt handler liksom om babyen for tiden, så mest av alt ønsker jeg meg noe som er til meg! (mulig jeg er litt selvopptatt, men det er vel lov innimellom... :lol: )

Småting, som nostalgiske leker og sånt, er kos da!

Også pleier vi å få gaver som er til oss, og det kan gjerne være babyting i steden for ting til huset. Men om mannen får ting til seg og jeg til babyen syns jeg faktisk at det er litt dårlig gjort... 8)

Skrevet
Kanskje jeg skal kjøpe hudprodukter til henne.. massasjeolje, dusjsåpe, ansiktskrem osv.:D Takk for tipset.  

Må baer forsøke å huske hvilket merke hun bruker..  :o

BINGO, dette tenkte jeg også på. Gi henne noe personlig, det blir nok av babyutstyr når den tid kommer :blunke:

Skrevet

Jeg har med stort hell kjøpt en god håndkrem til mine gravide veninner. De kommer jo til å vaske hendene ofte, og trenger derfor litt pleie. Kan anbefale AHAVA sin håndkrem (selges på Vita parfymerier). Det er til mor (din søster), men også i forbindelse med at hun er gravid. Må selvfølgelig ha noe mere, men det kan i alle fall være en del av gaven.

Skrevet

Tusentakk for tips! :D

Spurte henne om hun ville ha babyting i julegave, eller til seg sel.. "MEG MEG MEG!!" var svaret.. hihi..

Så da blir det en velværepakke fra lillesøster i år:)

Skrevet

Jeg fikk gavekort på fotpleie da jeg gikk høygravid. Det var godt det !!!

Skrevet

Tenkte nettopp på det samme, det - eller gåvekort på aromaterapi, DET hadde iallefall eg blitt glad for!! :)

Skrevet

Aromaterapi er vel ikke anbefalt for gravide, så vidt jeg vet. Står i alle fall advarsler på produkter til hjemmebruk, så det er i alle fall lurt å forhøre seg om stedet en kjøper gavekort på har spesielle programmer for gravide.

Skrevet

aromaterapi funker utmerket for gravide, så lenge de som jobber der er klar over dette. Det er en del etriske oljer som ikke er bra for gravide.

Skrevet
Jeg fikk gavekort på fotpleie da jeg gikk høygravid. Det var godt det !!!

Samme her!! Tok den da jeg hadde et par uker igjen til termin, og da trengtes det - ikke lett å komme til der nede når magen er ivegen... He,he... Merker allerede tendens, og jeg er ikke mer enn 4 mnd. på veg med nr. 2....Sukk.... :wink:

Støtter derfor opp om dette forslaget!!!!! Jepp!!!

Skrevet

Gavekort hos hudpleier eller frisør synes det første som slo meg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...