Gjest TS Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 Ja, tittelen sier sexy bil, hva synes du er sexy bil, det må være i forhold til sjåføren da. Kom med uttalelser, og skriv gjerne litt kort om deg og hva slags bil du har, kanskje noen synes du og din bil er sexy?? Jeg liker menn i SUV, Range Rover, VW Touareg. Jeg liker ikk menn i små sportsbiler, de passer best til damer.. Jeg er dame, 33 år, 170 cm, ca 60 kg og kjører Land Rover. du da?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 SUV, RR, VW = familiebiler Sportsbil = gjøre-damer-klam-i-hakket-biler
Gjest TS Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 SUV, RR, VW = familiebiler Sportsbil = gjøre-damer-klam-i-hakket-biler Blir ikke klam av sportsbil, vi er alle ulike...
Gjest Sommertid Skrevet 27. januar 2011 #4 Skrevet 27. januar 2011 Jeg bryr meg fint lite om hvilken bil menn eller kvinner kjører. Jeg tenner ikke på biler. De kan komme i en gammel skraphaug for min del.
Gjest Consensio Skrevet 27. januar 2011 #5 Skrevet 27. januar 2011 Ford Mustang gjør meg alltid litt småyr Men jeg liker best store biler. Er selv dame og kjører selv en Ford Ranger. Gromlyd i den bilen ja
Flanør Skrevet 27. januar 2011 #7 Skrevet 27. januar 2011 Ja, tittelen sier sexy bil, hva synes du er sexy bil, det må være i forhold til sjåføren da. Kom med uttalelser, og skriv gjerne litt kort om deg og hva slags bil du har, kanskje noen synes du og din bil er sexy?? Jeg liker menn i SUV, Range Rover, VW Touareg. Jeg liker ikk menn i små sportsbiler, de passer best til damer.. Jeg er dame, 33 år, 170 cm, ca 60 kg og kjører Land Rover. du da? Sportsbiler og damer?? Det er noe som er muffens her. Jeg mener, sportsbiler er gjerne mer utfordrende enn andre biler, ikke sant. De krever mer av sjåføren enn andre biler. Og så mener du likevel at damer og disse bilene er en god kombo? Det er forresten også litt morsomt å se pittesmå damer i svære SUVer. Det er liksom noe med proporsjonene som er komisk.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #8 Skrevet 27. januar 2011 Sportsbiler og damer?? Det er noe som er muffens her. Jeg mener, sportsbiler er gjerne mer utfordrende enn andre biler, ikke sant. De krever mer av sjåføren enn andre biler. Og så mener du likevel at damer og disse bilene er en god kombo? Det er forresten også litt morsomt å se pittesmå damer i svære SUVer. Det er liksom noe med proporsjonene som er komisk. Det blir litt mindre komisk med en gang du tenker på at kvinner ikke kan kjøre bil. Kvinner er de med flest uhell og ulykker på veiene.
Flanør Skrevet 27. januar 2011 #9 Skrevet 27. januar 2011 Det blir litt mindre komisk med en gang du tenker på at kvinner ikke kan kjøre bil. Kvinner er de med flest uhell og ulykker på veiene. Jepp, le kan man gjøre på trygg avstand. 1
Gjest Romeo Skrevet 27. januar 2011 #10 Skrevet 27. januar 2011 Jepp, le kan man gjøre på trygg avstand. Jeg kan ikke tenke noe mindre sexy enn en kvinne i SUV - utrolig bondsk og ufeminint
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #11 Skrevet 27. januar 2011 Det blir litt mindre komisk med en gang du tenker på at kvinner ikke kan kjøre bil. Kvinner er de med flest uhell og ulykker på veiene. Nei. På parkeringsplasser er det mest kvinner, ute på veiene er det mest menn.
kroppen Skrevet 27. januar 2011 #12 Skrevet 27. januar 2011 Jeg har en sportsbil, og jeg er jente. Den går kjapt Og min nåverende type møtte jeg gjennom bilen min på en måte Han var nyskjerrig på den fordi han hadde aldri sett en slik bil IRL
Gjest Frøkenfriken Skrevet 27. januar 2011 #13 Skrevet 27. januar 2011 Tja, bil og bil. MC gjør meg mere yr enn bil..... Jeg har skinndress og hjelm, bare å ringe på døra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå