Strenge Frk.Gerd Skrevet 27. januar 2011 #21 Del Skrevet 27. januar 2011 hva med oss som ikke jobber på samme måte som andre folk? F.eks kunstnere? (som da har nok inntekt pr mnd) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #22 Del Skrevet 27. januar 2011 Tja, dere er vel like materialistiske som andre mennesker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 27. januar 2011 #23 Del Skrevet 27. januar 2011 Tja, dere er vel like materialistiske som andre mennesker? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. januar 2011 #24 Del Skrevet 28. januar 2011 Nei. Det tror jeg helt sikkert varierer ifra individ til individ. Mer eller mindre. Som i resten av befolkningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 28. januar 2011 #25 Del Skrevet 28. januar 2011 Det tror jeg helt sikkert varierer ifra individ til individ. Mer eller mindre. Som i resten av befolkningen. selvsagt. Bare la merke til en smule kyniskbitter undertone fra AB der, og klarte ikke å la være. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 29. januar 2011 #26 Del Skrevet 29. januar 2011 Helt dønn ærlig... Hvor viktig er det for dere at en potensiell partner er i jobb? Hvis en er pen, smart, klok, velkledd, reflektert, har venner og er godt likt av de fleste, men som ikke har vært i jobb pga fysisk sykdom på årevis? Dog på god vei til arbeidslivet, om et år eller to? Må man være i jobb for å være en interessant potensiell partner? Er du mann eller kvinne? En mann MÅ ha en sosial posisjon, eller i det minste ha en økonomi som bedrer hennes betraktelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #27 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg er kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 29. januar 2011 #28 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg er kvinne. Da må du være et godt husmor og morsemne. Med andre ord så er en altoppslukende karriere ødeleggende for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studebaker Skrevet 29. januar 2011 #29 Del Skrevet 29. januar 2011 jeg mener ethvert menneske som har passert 18-20 år har ansvar for egen økonomi, og bør være selvberget på en eller annen måte, ikke være avhengig av foreldre, partner eller andre for å overleve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. januar 2011 #30 Del Skrevet 30. januar 2011 jeg mener ethvert menneske som har passert 18-20 år har ansvar for egen økonomi, og bør være selvberget på en eller annen måte, ikke være avhengig av foreldre, partner eller andre for å overleve. Det er ikke mulig for alle i et samfunn der mange studerer helt frem til rundt 25-års alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #31 Del Skrevet 30. januar 2011 Det er ikke mulig for alle i et samfunn der mange studerer helt frem til rundt 25-års alder. Jo da. Bare vent til frp kommer til makten du så skal du få se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. januar 2011 #32 Del Skrevet 30. januar 2011 Jo da. Bare vent til frp kommer til makten du så skal du få se... Forhåpentligvis skjer det aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
runekki Skrevet 31. januar 2011 #33 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) . Endret 9. februar 2011 av runekki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå