Gå til innhold

Potensiell partner?

parmanoia

Anbefalte innlegg

hva med oss som ikke jobber på samme måte som andre folk?

F.eks kunstnere? (som da har nok inntekt pr mnd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei.

Det tror jeg helt sikkert varierer ifra individ til individ. Mer eller mindre. Som i resten av befolkningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg helt sikkert varierer ifra individ til individ. Mer eller mindre. Som i resten av befolkningen.

selvsagt. :)

Bare la merke til en smule kyniskbitter undertone fra AB der, og klarte ikke å la være. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Helt dønn ærlig...

Hvor viktig er det for dere at en potensiell partner er i jobb? Hvis en er pen, smart, klok, velkledd, reflektert, har venner og er godt likt av de fleste, men som ikke har vært i jobb pga fysisk sykdom på årevis? Dog på god vei til arbeidslivet, om et år eller to?

Må man være i jobb for å være en interessant potensiell partner?

Er du mann eller kvinne? En mann MÅ ha en sosial posisjon, eller i det minste ha en økonomi som bedrer hennes betraktelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Jeg er kvinne.

Da må du være et godt husmor og morsemne. Med andre ord så er en altoppslukende karriere ødeleggende for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mener ethvert menneske som har passert 18-20 år har ansvar for egen økonomi, og bør være selvberget på en eller annen måte, ikke være avhengig av foreldre, partner eller andre for å overleve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mener ethvert menneske som har passert 18-20 år har ansvar for egen økonomi, og bør være selvberget på en eller annen måte, ikke være avhengig av foreldre, partner eller andre for å overleve.

Det er ikke mulig for alle i et samfunn der mange studerer helt frem til rundt 25-års alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mulig for alle i et samfunn der mange studerer helt frem til rundt 25-års alder.

Jo da. Bare vent til frp kommer til makten du så skal du få se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da. Bare vent til frp kommer til makten du så skal du få se...

Forhåpentligvis skjer det aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...