Gå til innhold

Tips til locations hvor man kan ta bryllupsbilder i Oslo/Bærum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen tips til steder hvor det kunne vært fint å ta bryllupsbilder i Oslo/bærum?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når på året er bryllupet?

Skrevet

vigelandsparken

Skrevet

Akershus festning har blitt veldig fint for min venninde

Mølla og akerselva er oxo veldig vakkert

Skrevet

Det er i september :)

Takk for tips- tar gjerne i mot flere :)

Skrevet

Slotsparken er fint på den tiden syntes jeg

• 2 uker senere...
Skrevet

Har ikke fotografen noen gode forslag? Ellers er det jo mange bra parker på sommeren, eller hva med noen mer urbane i gatemiljø. Kalvøya, evt noen strender. Sognsvann er flott! Slottsparken som nevnt over er super.

Skrevet

Har ikke snakket med fotgrafen enda, men vil tro at han har noen gode tips og komme med :) Tenkte bare det kanskje var noen andre her inne som også hatt noen gode tips til fine- og gjerne litt utradisjonelle steder og ta bilde :)

Skrevet

Mer utradisjonelle er vel mer i bymiljøet + hausmania e.l.

Skrevet

Kirkeruinene i Maridalen, da har du hele Maridalsvannet bak dere, evt jorder og skog (kommer litt an på hvilken vinkel man ønsker). En del løvtrær, så dere vil fange høstfargene også.

Skrevet

Jeg bor i Vestfold, så kan ikke komme med så mange gode tips, men kan fortelle deg om hvordan vi ble enig:

Jeg ville ha både hav, skog/park og by som bakgrunn, og etter at jeg forsto at jeg kom til å ta lang tid å kjøre rundt hele byen, så slo vi sammen disse tre stedene, nemlig: Gamlebyen! Har dere noe "gamleby" i nærheten? Vår ligger nært vannet, så vi tenkte egentlig å gå rundt og "fri" til de som bor i gamlebyen og høre om vi kan låne hagen deres (som går inntil vannet) for å ta noen bilder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...