tanketanke Skrevet 17. februar 2011 #21 Skrevet 17. februar 2011 Hæ? Bare jeg som liker mammutsalget? Nåda. Jeg har egentlig bare siklet på salget i mange år siden jeg aldri har særlig råd til å kjøpe der. Men i år så smisket jeg med mamma og spurte om tidlig bursdagspresang :D. Woho. Snille mamma! Uansett. Jeg samler på alle slags bøker og tenker liksom at jeg måtte kjøpe noen klassikere til å ha i samlingen. Har foreløpig endt opp med: Iliaden av Homer Min Kamp 3 - Knausgård Saman er vi mindre aleine - Anna Gavalda Døde menn går i land - André Bjerke (Denne har jeg lånt på biblioteket før, men jeg elsket den og synes jeg bør ha den i samlingen min ) Stolthet og fordom - Jane Austen. Litt rart at jeg ikke har lest den enda.. men.. Gleder meg. Har enda tenkt å kjøpe to-tre bøker til. Var mye annet på mammutsalget i dag som ikke var i avisa, bare for å si det. Jeg handlet på studia, de har faktisk eget mammutsalg, men mye av det samme som Norli har, så. Uansett, digger :D. 1
Wonders Skrevet 18. februar 2011 #22 Skrevet 18. februar 2011 så oversikten nå, og de fleste lydbøkene (Norli hadde ingen ) er det Radioteateret som leser opp, gamle seie gubber med røykestemme huff og huff... Dét orker jeg ikke lytte til jeg Ellers så er de fortsatt kjempedyre da!
Gjest Sitronmelisse Skrevet 18. februar 2011 #23 Skrevet 18. februar 2011 Jeg har også bestilt "Døde menn går i land" og "Stolthet og fordom", samt "Jenny". Bøkene kommer i nydelig mørkerød innbinding med rød bokmerkesnor og gullkantede ark! Og så er de så små at de får plass i kåpelommen! Helt perfekt. I tillegg har jeg bestilt "Den hemmelige hagen", samt en Lagerløf-bok. Gøy.
tanketanke Skrevet 19. februar 2011 #24 Skrevet 19. februar 2011 Jeg har også bestilt "Døde menn går i land" og "Stolthet og fordom", samt "Jenny". Bøkene kommer i nydelig mørkerød innbinding med rød bokmerkesnor og gullkantede ark! Og så er de så små at de får plass i kåpelommen! Helt perfekt. I tillegg har jeg bestilt "Den hemmelige hagen", samt en Lagerløf-bok. Gøy. Veit. Elsker de små søte bøkene. Det passer perfekt til å ha med seg overalt. Måtte selvfølgelig kjøpe fornuft og følelse også. .
Kattugla Skrevet 19. februar 2011 #25 Skrevet 19. februar 2011 Jeg kjøper stort sett oppslagsverk og faktabøker på Mammut, siden romaner er på salg året rundt og finnes som regel også i billigutgave. Er ellers enig i at årets katalog er dårlig og mye gjengangere..
Gjest Spinell Skrevet 22. februar 2011 #26 Skrevet 22. februar 2011 Synes slett ikke årets katalog var så verst, jeg. Kunne ønsket meg mer på faktabiten, men jeg har da fått med meg ganske mange bøker hjem: Saman er ein mindre aleine - Anna Gavalda Lykka er ein sjeldan fugl - Anna Gavalda Noen vet - Trude Teige Fjellet - Arnaldur Indridason Pengemannen - Anne Holt Evig is Tingenes tilstand - Petter Schjerven Marlowe - Kvinnen i sjøen (hørespill) Sherlock Holmes - En studie i rødt (hørespill) Jeg elsker NRK-hørespillene og gleder meg til å høre på disse
Tootikki Skrevet 22. februar 2011 #27 Skrevet 22. februar 2011 Jeg skulle ikke kjøpe meg noe selv, men det ble en tegnebok, gitt...
Gjest imli Skrevet 23. februar 2011 #28 Skrevet 23. februar 2011 Tykkjer ikkje det var så innmari billeg, eg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå