Sophie-Ann Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 hehe, dette er jo noe vi alle vil, men jeg trenger noen råd og tips av dere. Jeg er alene med to jenter og har barnefri annenhver helg. Da er jeg med venner og prøver å komme meg ut litt og sosialisere meg. Har også profiler på ulike nettsteder, men det har ikke ført frem. Jeg vet at mange treffer hverandre på byen, men finnes det noen grupper man kan bli med i som driver med ulike aktiviteter? jeg bor i Bergen
Gjest padawan Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 hva liker du å gjøre på fritiden. liker du fotografering kan du jo finne en fotoklubb, driver du med scrapbooking finnes det sikkert grupper for dette osv...
Suzy Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 Jeg har hatt stport hell med nettdating, men om det ikke fungerer for deg, så vet jeg neimen ikke. Hva med treningssenter? Jobben? Oppfordre venner til å arangere Blind dates for deg?
Sophie-Ann Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2011 Trening er utrolig dyrt! 500 kr i mnd er i drøyeste laget syns jeg. Jeg jobber kun med mannfolk, og alle er enten oppatt eller ikke min type. Jeg tror jeg får arrangere en sånn "ta med en singel venn/venninne" fest, så det blir lettere å treffe noen Men man møter jo "den rette" på de merkeligste steder, så jeg får vel bare slappe av og ta det som det kommer. Men jeg savner virkelig noen å dele hverdagen med
Gjest padawan Skrevet 27. januar 2011 #5 Skrevet 27. januar 2011 butikken skal funke bra som sjekkested
Suzy Skrevet 27. januar 2011 #6 Skrevet 27. januar 2011 Ikke all trening er dyr - Tae Kwon Do klubben på hjemstedet mitt har treninger som koster 30 kroner pr gang og der er det en kjempe overvekt av menn... Sjekk om det er noe lignende der du bor da vel?
Antoinette Skrevet 27. januar 2011 #7 Skrevet 27. januar 2011 Tror du skal jobbe hardt for å finne en "drømmemann" hvis du har 2 barn fra et annet forhold. Det er synd men sånn er det. 4
Suzy Skrevet 27. januar 2011 #8 Skrevet 27. januar 2011 Tror du skal jobbe hardt for å finne en "drømmemann" hvis du har 2 barn fra et annet forhold. Det er synd men sånn er det. Lever du i 1950? Klart det er mulig. 2
Gjest tronder Skrevet 27. januar 2011 #9 Skrevet 27. januar 2011 Vel, lykke til.. Vi er flere menn som håper på å finne drømmedama, men ikke har lykkes. På pluss siden for deg så har jo damer omtrent vetorett på datingmarkedet, så det skulle vel ikke ta så lang tid for deg TS å finne deg noen.
Sophie-Ann Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #10 Skrevet 27. januar 2011 Vel, lykke til.. Vi er flere menn som håper på å finne drømmedama, men ikke har lykkes. På pluss siden for deg så har jo damer omtrent vetorett på datingmarkedet, så det skulle vel ikke ta så lang tid for deg TS å finne deg noen. Har vi virkelig vetorett?? Det tror ikke jeg. Jeg tror det finnes noen for alle der ute, men må bare gå frem på riktig måte. Lykke til du også! 2
Nuith Skrevet 27. januar 2011 #11 Skrevet 27. januar 2011 Ser du har barn; hva med å involvere deg ekstra mye i barnas fritidsaktiviteter? Kanskje det er en kjekk alenepappa der? Ellers vil jeg tro det beste er å prøve deg på hobbyer som ikke er typiske "dameting", men der halvparten eller flertallet av menneskene du møter er menn. Hvilke hobbyer blir jo helt opp til deg, men de aller fleste kan du jo delta som tilskuer / prøve deg på uten å betale noe videre i form av avgifter og utstyr. Noen forslag; - kampsport (om ikke annet, lærer du iallefall fort litt selvforsvar) - jegerforening (evt. pistolklubb, dersom du liker våpen men ikke å drepe dyr) - modellklubber, type båt, fly etc - treffe en mann i skisporet eller på joggetur kan jo også skje - om du har mer nerdete interesser; rollespillklubber, sjakklubber og lignende, eller prøv et PC-spill alà World of Warcraft (mange som har funnet partnere der ja!) Listen er mye lengre selvfølgelig, men her har du iallefall noen muligheter! Og selv om du ikke treffer en mann, så lærer du iallefall noe nytt - og forhåpentligvis har du det morsomt i samme slengen
Sophie-Ann Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #12 Skrevet 27. januar 2011 Takk for svar Nuith:). Lurte på om jeg skulleb begynne å trene kickboksing, faktisk!
Lexington Skrevet 27. januar 2011 #13 Skrevet 27. januar 2011 Er du interessert i politikk? Hvis ja, meld deg inn i det partiet du stemmer hvis du ikke er medlem allerede. Der blir det ofte arrangert forskjellige møter og aktiviteter, politisk pub osv. God anledning til å møte mange forskjellige (som regel interessante) mennesker Men hvis du ikke er interessert i politikk så er det nok ikke noe å satse på
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #14 Skrevet 27. januar 2011 Tror du skal jobbe hardt for å finne en "drømmemann" hvis du har 2 barn fra et annet forhold. Det er synd men sånn er det. Du er absolutt inne på noe! For det er faktisk mange av oss menn som ikke ønsker å inngå forhold med damer som har barn fra før. Det blir rett og slett for komplisert. Helt sikkert mulig å finne en god mann, men sjansen minker så lenge det er barn inne i bildet. Happy hunting! 2
Kråkesaks Skrevet 27. januar 2011 #15 Skrevet 27. januar 2011 Tråden er ryddet for avsporinger. Kråkesaks, moderator.
Flanør Skrevet 27. januar 2011 #16 Skrevet 27. januar 2011 Tror du skal jobbe hardt for å finne en "drømmemann" hvis du har 2 barn fra et annet forhold. Det er synd men sånn er det. Ikke helt enig der. Det er faktisk en god del menn som ikke ønsker egne barn. Er de i oppi tredveåra regner de nok med at dama har egne barn, i hvert fall om hun er jevnaldrende. Det er ikke sikkert at dette vil hindre dem i å inngå forhold med denne dama, hvis hun føles riktig for ham. Andre ting er rett og slett viktigere enn om hun har barn eller ikke. Likevel: noen praktiske utfordringer er det jo. Og hvis han får følelsen av å hele tiden være i andre rekke så kan det utvilsomt tære på forholdet.
en kompis Skrevet 2. februar 2011 #17 Skrevet 2. februar 2011 At dama har barn er ingen hindring...den kommer kunn visst hun ikke skal ha flere, for jeg har ingen:) 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #18 Skrevet 2. februar 2011 Trening er utrolig dyrt! 500 kr i mnd er i drøyeste laget syns jeg. Jeg jobber kun med mannfolk, og alle er enten oppatt eller ikke min type. Jeg tror jeg får arrangere en sånn "ta med en singel venn/venninne" fest, så det blir lettere å treffe noen Men man møter jo "den rette" på de merkeligste steder, så jeg får vel bare slappe av og ta det som det kommer. Men jeg savner virkelig noen å dele hverdagen med Trening FINNES IKKE dyrt i forhold til det du får igjen for det. Bedre helse, bedre fysikk, bedre selvtillit. Trening i 30-31 dager: 500,- Pizza på peppes: 200 (250 med utkjøring!),- Kinobillett (med medfølgende snop..): 150,- Tragisk. 2
Sophie-Ann Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #19 Skrevet 3. februar 2011 At dama har barn er ingen hindring...den kommer kunn visst hun ikke skal ha flere, for jeg har ingen:) Og jeg vil gjerne har flere barn
Deltoid Skrevet 13. februar 2011 #20 Skrevet 13. februar 2011 jeg bor ikke i Bergen lenger, men bergen turlag hadde i hvertfall regelmessige turer og en bra miks av personer. Hyggelige turledere også! (http://www.bergen-turlag.no/) (jeg er 333, og snittet var vel kanskje noen få år høyere, men såpass bra folk at det ikke gjorde noe) Dette vil selvfølgelig variere med hvem du snakker med, men jeg ser ikke på damer med barn som en uoverkommelig hindring... Etter å ha vært singel i halvannet år nå, er noe av det som overrasker er hvor mye vi nordmenn ser ned i bakken. Se opp en gang i mellom så kan det jo hende at du får øye på drømmemannen der jeg sitter og smiler til deg på bussen :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå