Gå til innhold

Deepthroat teknikk?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til dere som kan deepthroate.

Jeg har lyst til å prøve dette på kjæresten min, men er usikker på hvordan det gjøres.

Noen erfarne som har noen tips, eventuelt guide :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trikset er å slappe av i halsmusklaturen sånn som når du gjesper. Tror det ligger (lå) en noenlunder seriøs guide på sidene til Cupido.

Men husk at mange ikke får til dette fordi de har sterk refleks- å presse den for langt ned kan ende med oppkast.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Ta litt av gangen.. Ikke press hele "greia" nedi første gangen. Slapp av, og gap over litt mer hver gang. Funket her.

Gjest HunterLady
Skrevet

Lurer også på dette.

Spesielt når det kommer til store peniser. Halsen er egentlig ikke noe problem, men jeg har rett og slett for liten munn, virker det som. Kunne godt pressa den dødslangt bak om den var litt tynnere. Om jeg brekker meg, så er ikke det farlig. Typen finner det tennende, og jeg kaster aldri opp.

(kan stikke fingrene ned til magesekken lizzm, men kaster aldri opp!) :gjeiper:

Skrevet

Slappna av och låt den bara glida ner. :) Ignorera alla reflexer att svälja/kasta upp. Det må vara rätt vinkel dock, så ibland får man trixa lite!

• Liker 1
Skrevet

Skulle vært kjekt å kunne ja, men opplever selv å kaste opp. :/ Har hørt noe om sånn oralsett på kondomeriet, som har en spray som setter ned refleksene i halsen. Kanskje det hjelper?

Skrevet

Har prøvd det flere ganger men klarer det aldri. Bare brekker meg og kasta opp en gang å. Ikke særlig sexy. Å synes ikke det er noe gøy å brekke meg foran han. Jeg blir bare sint og frustrert når jeg ikke får det til. Har egentlig gitt opp nå.

Skrevet

Jeg synes det gikk greit ved å ta den litt lenger ned for hver gang :O

Ikke tvinge den på , å ikke la han styre "showet". Du må gjøre det i ditt tempo.

Men det skal sies at hvis han er veldig lang og i tillegg tykk kan det være innmari vanskelig synes jeg... Men desto mer fristende å prøve da ;)

Skrevet

Slapp av :)

å ikke la han styre "showet". Du må gjøre det i ditt tempo.

Mange menn er faktisk flink med å styre showet, komunikasjon ;)

Skrevet

Slapp av :)

Mange menn er faktisk flink med å styre showet, komunikasjon ;)

Svårt att kommunisera med en kuk i halsen... ;) Jag föredrar faktiskt att styra tempot själv när jag deepthroatar, och det har ingenting med brist på kommunikation att göra.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Æ'kke enkelt med kommunikasjon i en slik seanse nei. Jeg foretrekker å styre selv, for da kan jeg ta den så langt ned i halsen som jeg vil. Skulle han styrt, så hadde han kvalt meg :fnise:

Skrevet

Svårt att kommunisera med en kuk i halsen... ;)

Over 80% av komunikasjon er kroppspråk, så han ser godt hvor pågående han kan være.

Trenger ikke si et ord.

Skrevet

Over 80% av komunikasjon er kroppspråk, så han ser godt hvor pågående han kan være.

Trenger ikke si et ord.

Tanken med deepthroat är ju att han ska njuta och slappna av, det innebär också att inte tänka. Om han ska titta ner på dig och tolka ditt kroppsspråk under hela akten blir det en aning kjedeligt.. Men det är ju bara vad jag tycker.

Skrevet

Tanken med deepthroat är ju att han ska njuta och slappna av, det innebär också att inte tänka. Om han ska titta ner på dig och tolka ditt kroppsspråk under hela akten blir det en aning kjedeligt.. Men det är ju bara vad jag tycker.

Jeg trodde det var for at han skulle få føre, og få presse hodet ditt nedover skaftet sitt og kanskje stange litt, holde i håret i ditt, la den gli over leppene og føre den inn igjen når han ser du er klar for det.

De fleste menn ser når de må stoppe og når de kan starte igjen, men uhell skjer jo.

Det må han være klar for og. :yvonne:

Skrevet

Jeg trodde det var for at han skulle få føre, og få presse hodet ditt nedover skaftet sitt og kanskje stange litt, holde i håret i ditt, la den gli over leppene og føre den inn igjen når han ser du er klar for det.

De fleste menn ser når de må stoppe og når de kan starte igjen, men uhell skjer jo.

Det må han være klar for og. :yvonne:

Alla är vi olika!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...