AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 Før ble jeg ofte jaktet på men begynte å tenke over at de siste forholdene er det jeg som har jaktet, vist interesse og jobbet. Har fått de jeg har jaktet på og guttene liker meg men de er passive. Er det fordi jeg framstår som for sterk eller er jeg ikke så atraktiv at de gidder jakte på meg? Føler at det ikke skjer no hvis jeg setter meg ned og venter men er lei av å være den som jobber. Hva tenker menn om dette? Hva skal til for at dere jakter og når tenker dere at en dame er uoppnåelig eller ikke verdt jakten?
Nuith Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Jeg er kvinne og har alltid vært den som jakter, og foretrekker igrunnen det. Jeg har et helt gjennomsnittlig utseende og er ganske stille av meg i forsamlinger, så det er sjelden menn legger merke til meg. Dersom jeg skulle ventet på de guttene som faktisk vil prøve seg på meg, så måtte jeg jo ha nøyd meg med atskillig "dårligere kvalitet" enn om jeg ser meg ut den flotteste fyren og går målrettet for ham. Fikk drømmemannen gjorde jeg også 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 Jeg er mann og ender stort sett opp med å være den som jager. Det virker som de fleste kvinner forventer at vi tar den jobben, så dersom jeg sitter rolig og venter på at hun skal jage så kan man bli sittende til neste morgen uten at det skjer noe. Synd! Da jeg gjerne kunne tenke meg å være den som ble jaget på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå