Gå til innhold

Hvor pågående kan man være, når gi opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er betatt av en fyr som jeg treffer ca en gang i måneden sammen med andre. Han framstår som singel og bor alene. Han griper aldri sjangsen til ekstra kontakt på sms eller mail med meg og kan gjerne unnlate å svare på en hyggelig mail som ikke krever svar. Samtidig er han opptatt av meg når vi ses. Nysgjerrig og veldig vennlig. Vi har ulik bakgrunn og han er mye eldre enn meg. Over ti år eldre + +. Jeg har prøvd noen triks for å sjarmere han men når liksom ikke gjennom og føler ikke han "ser" meg. Jeg er ikke blenende vakker men har sjarm og utstråling og merker at menn jeg liker også liker meg. Min teori er at han her enten har helt spesielle preferanser på damer. kun store damer, korte damer, asiater, blonde med silikon eller noe. Eller han ikke liker damer i det hele tatt. Eller han ikke ser meg som mulig sjekkeobjekt pga stor aldersforskjell. Eller han ikke er singel, selv om det ikke stopper andre fra å vise innteresse og flørte. Jeg syns jeg har hivd ut så mange muligheter for han til litt ekstra kontakt og muligheter til å si noe pent men han biter aldri på. Føler jeg driter meg ut hvis jeg ber han med på noe og at jeg bør ta et hint. Vil ikke sette oss i ubehagelig situasjon der det blir vansklig å treffes etterpå, men vil heller ikke gi opp hvis det er sånn at han ikke ser på meg sånn pga stor aldersforskjell eller noe. Bør jeg lese He's not in to you og gå videre eller bør jeg satse litt til? Klem fra betatt rådløs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner meg så absolutt igjen. Har vært der i samme situasjon tidligere, og det er vanskelig å vite om han er interessert eller ikke. Jeg husker fra tidligere at jeg var sinnsykt pågående fordi jeg likte han sikkert veldig godt, men det var jo sånn jeg var da.

Men så kommer man til et punkt hvor man ikke gidder å bruke mer tid på den personen...

Skrevet

Nå vet ikke jeg hvordan dere bor i forhold til hverandre og slike ting. Men, hvis det går, kanskje invitere han på en kopp kaffe en lørdag formiddag, el en tirsdag etter jobb, da blir det bare slik "gode venner drikker kaffe og prater om været" ikke en date. Hvis du spør i en litt henslengt tone, så burde det ikke bli kleint om han svarer nei.

Du kan jo prøve med at du synes det er så koslig/trivelig/morsomt å prate med han.

Hvis du oppnår å få han for deg selv, å det ikke medfører noen videre kontakt, så tror jeg du bare skal la han seile over i "hyggelige mennesker jeg kjenner" kategorien.

Men, lykke til, den som intet våger, intet vinner :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...