Gå til innhold

Nyter synet av min slankere kropp. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare komme med et lite gledesutbrudd, etter å ha klart å slanke bort nærmere 45 kg!

Det er mange kilo, over lang tid. Og det føles herlig å se hvordan kroppen begynner å bli definert igjen! :jepp:

Det er sånne små ting også som gir meg stor glede. Før hadde jeg ikke definert hals, nå er den tydlig markert.. jeg kan se kravebena.. og hendene mine har begynt å se "Normale" og pene ut. :jepp:

Jeg kan gå i butikker, og vite at jeg alltid vil finne et plagg innenfor min størrelse! En fantastisk HERLIG følelse! :jepp:

Sist men ikke minst er det helt vanvittig å bli en attraktiv kvinne igjen! Og se at jeg får lange blikk fra motsatte kjønn, og komplimenter haglende etter meg, etter så mange år av å ha følt meg uattraktiv og forsøkt å gjemme meg bort er dette ubeskrivelig deilig!

Naboer, familie og gamle venner legger jo såklart merke til det.. og får komplimenter fra dem også!

Det er jo klart det er oppmuntrende!

Fortsatt er jeg nå litt lubben og har på ingen måte noen perfekt kropp nå heller, men det gjør liksom ikke så mye!

Føler jeg har truffet sånn ca innenfor sunn normalvekt, endelig! Og det holder i massevis!

Jippi! :bolledeig:

Hvordan jeg har klart det? Skal ikke skryte på meg masse hard trening og fæle dietter. Men jeg har vært mye aktiv fysisk på ting jeg synes er morro, og lekt meg med sunne oppskrifter og matretter! Helst da mat fra scratch, som har vært lette å lage, og samtidig gode. :)

Lykke til alle som er i gang med slanking! Jeg lover dere at det er verdt det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Du har all grunn til å være kjempestolt :danse:

Skrevet

Gratulerer :) Måtte den nye kroppen følge deg i mange, mange år og gi deg mye glede!

Og jeg er helt enig med deg, det er en fullstendig deilig opplevelse når det skjer.

(Selv skjønte jeg ikke hva som skjedde, for jeg så meg på samme måte som før. Det tok noen måneder før jeg skjønte jeg kunne kjøpe klær i normal størrelse. Noen måneder før jeg oppfattet at mennene flørtet med meg. Men da var det utrolig deilig.)

Skrevet

Gratulerer! Du har gjort en fantastisk jobb!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...