AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 Det har vært snakk om ølgjær-kuren. Hvor får man kjøpt det, og hvordan ser den ut? Skal man blande to spiseskjeer opp i vann eller blande det i mat? Hvor lenge? Hva er baksiden? (ja, det må være noe Noen osm har fått positive resultater?
Parvati Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Det har vært snakk om ølgjær-kuren. Hvor får man kjøpt det, og hvordan ser den ut? Skal man blande to spiseskjeer opp i vann eller blande det i mat? Hvor lenge? Hva er baksiden? (ja, det må være noe Noen osm har fått positive resultater? Vet ikke så mye om denne kuren, men ølgjær får du tak på helsekosten og i velassorterte dagligvarebutikker
Yasi Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 Ølgjær koster ca. 100,- i helsekostbutikken for 200g i pulverform. Det finnes også ølgjær i pilleform Ølgjær er svært rik på B-vitaminer! Jeg har ikke noe erfaringer med denne kuren selv, men jeg har skrevet et innlegg om dette (en leser som delte sin erfaring om denne kuren) som du kan lese dersom du har lyst.. Det var ikke noen ulemper med denne kuren, så vidt jeg forstod. Man skulle bare ikke ta kuren dersom man hadde soppinfeksjon. Ellers så er det jo egentlig i hovedsak bare B-vitmainer Ja, bortsett fra at det smakte vondt da, men dette gjaldt ølgjær i pulverform. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #4 Skrevet 27. januar 2011 Hei ts ølgjær fra helsekost koster 35 kr for 200 g. Den er til å annbefales da den ikke innholder sukker, noe den i butikken gjør. Jeg brukte ølgjær i ca ett halvt år og merket at håret vokste fortere. Det smaker forferdelig, men om du blander det med appelsinjuice så går smaken nesten bort. Det som er grunnen til at jeg forsatt ikke bruker det er fordi jeg fikk ofte soppinfeksjon av ølgjær. Jeg går på tetreacyklin i tillegg( piller for kviser, som også gir lettere soppinfeksjon) så sikkert blandingen av disse to gir meg det oftere enn normalt. Dette er den eneste grunnen til at jeg sluttet med det. Annbefales virkelig, hvis du ikke sliter med soppinfeksjon. Du blander 2-3 ts med appelsinjuice rører godt og drikker det.Lykke til Ølgjær er også kjempe bra for huden.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2013 #5 Skrevet 10. mars 2013 I stedet for å lage en helt ny tråd dytter jeg heller opp denne - på eksakt hvilke matbutikker får man kjøpt ølgjær? Billigst mulig, vond smak gjør ingenting Anonym poster: 1c2c0f9fd73bdc06ac00b6a7837fe6cd
kaarina Skrevet 10. mars 2013 #6 Skrevet 10. mars 2013 Jeg har kjøpt på vanlig matbutikk.. kjøpte på kiwi og på spar sist gang. Kostet vel ca 45-50 kr. Husker ikke helt. Har brukt det i et par mnd nå og merker at neglene mine er blitt sterkere og håret mitt voksen muligens fortere(vanskelig å si enda), men ser hvertfall at det håret som vokser ut nå ser sterkere og sunnere ut
ilc Skrevet 11. mars 2013 #7 Skrevet 11. mars 2013 I stedet for å lage en helt ny tråd dytter jeg heller opp denne - på eksakt hvilke matbutikker får man kjøpt ølgjær? Billigst mulig, vond smak gjør ingenting Anonym poster: 1c2c0f9fd73bdc06ac00b6a7837fe6cd Jeg synes jeg ser det overalt, rimelig sikker på at alle store kjeder har det i sortimentet Prøv Rema!
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 11. mars 2013 #8 Skrevet 11. mars 2013 Ølgjæren står ofte sammen med tran og kosttilskudd i butikken,boksen er oransje og jeg tror muligens det er en liten giraff på boksen. Et lite tips er å blande det ut i 1/2 glass varmt vann+1/2 glass kald melk,da smaker det nesten godt når man blir vandt til smaken
ilc Skrevet 11. mars 2013 #9 Skrevet 11. mars 2013 Ølgjæren står ofte sammen med tran og kosttilskudd i butikken,boksen er oransje og jeg tror muligens det er en liten giraff på boksen. Et lite tips er å blande det ut i 1/2 glass varmt vann+1/2 glass kald melk,da smaker det nesten godt når man blir vandt til smaken Det er en sjiraff på, ja! Godt tips, forresten, lurer på om jeg kanskje skal forsøke å gi det en sjans...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå