Gå til innhold

micropenis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men hva som er lite er hver enkelts vurdering inntil en viss størrelse.

Fikk du ikke med deg dette Stefan? Eller valgte du å se bort fra det?

Det går en grense som er ganske absolutt for de aller fleste kvinner, ellers ville vi ikke hatt et gjennomsnitt som det vi har i dag. Det kommer du bare ikke unna.

Og jeg kjenner ikke EN kvinne som orker å være sammen med en mann som har en micropenis type lillefinger. Selv om de faktisk finnes disse kvinner, så er de en eksklusiv klubb!

Variasjonen derimot, er såpass stor at de aller fleste menn er på bærtur i begge retninger. Både de som surker over mulig liten kuk og de som utbasunerer sin digre påle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hva som er lite er hver enkelts vurdering inntil en viss størrelse.

Fikk du ikke med deg dette Stefan? Eller valgte du å se bort fra det?

Hvor vil du med dette? Stilte du meg et direkte spørsmål som jeg ikke svarte på? Eller bare følte du for å komme med selvfølgeligheter. Selvsagt vil hver enkelt kvinnes oppfatning av størrelse kunne variere.

Gjest YOURFATHER
Skrevet

Hvor vil du med dette? Stilte du meg et direkte spørsmål som jeg ikke svarte på? Eller bare følte du for å komme med selvfølgeligheter. Selvsagt vil hver enkelt kvinnes oppfatning av størrelse kunne variere.

hehe, Stefan, hvor liten snabel har du egentlig? Du gnåler jo opp og ned hver eneste penistråd.

Skrevet

hehe, Stefan, hvor liten snabel har du egentlig? Du gnåler jo opp og ned hver eneste penistråd.

Det er vel irrelevant, er det ikke?

Gjest YOURFATHER
Skrevet

Det er vel irrelevant, er det ikke?

hehe, det var et retorisk spørsmål, men for all del - diskuter deg grønn!

Skrevet

hehe, det var et retorisk spørsmål, men for all del - diskuter deg grønn!

Jeg vil vel heller kalle det ledende, uten at det gjør meg en drit. :)

Skrevet

Jeg vil heller ha en litt "for liten" penis, enn en for stor en, for det gjør _vondt_! Ikke no kult å revne :sleep:

De med liten penis blir vel de beste i senga når de blir eldre (og forhåpentligvis har kommet seg over "skammen" over å ha en liten en), for de forkuserer på andre ting og blir dritgode på oralsex f.eks, mens de med store peniser tenker "Høhø, jeg er dritgod fordi jeg har en stor kuk. Kvinner elsker meg". Selvsagt kan menn med stor penis være gode på andre ting også enn å "fylle opp" jenta, jeg mener bare at det kanskje er for mange som tror det er det eneste som teller, når det i realiteten ikke er selve penetreringen som gir jenta størst nytelse.

Skrevet

Jeg vil heller ha en litt "for liten" penis, enn en for stor en, for det gjør _vondt_! Ikke no kult å revne :sleep:

De med liten penis blir vel de beste i senga når de blir eldre (og forhåpentligvis har kommet seg over "skammen" over å ha en liten en), for de forkuserer på andre ting og blir dritgode på oralsex f.eks, mens de med store peniser tenker "Høhø, jeg er dritgod fordi jeg har en stor kuk. Kvinner elsker meg". Selvsagt kan menn med stor penis være gode på andre ting også enn å "fylle opp" jenta, jeg mener bare at det kanskje er for mange som tror det er det eneste som teller, når det i realiteten ikke er selve penetreringen som gir jenta størst nytelse.

Ja nemlig! :jepp:

Skrevet

Man velger da ikke partner etter penisstørrelse.

Nei? Det er jo en faktor for en del vil jeg tro.

Snakker om sexpartner forresten, ikke samlivspartner. Betydelig forskjell.

Skrevet

Syns det er veldig mye nedverdigende mot de med større penis i slike tråder. Folk tror visst de bare peiser på og ikke bryr seg en døyt om hva som skjer. De mennene er da like varierte som de med gjennomsnittlig og mindre peniser.

Men selvfølgelig spiller størrelse en rolle. For begge parter. Han trenger en som er trang nok, og selv trenger man en som er stor nok. Så man føler hvertfall noe under sex...skulle bare mangle, ellers blir det jo dønn kjedelig.

Skrevet

Syns det er veldig mye nedverdigende mot de med større penis i slike tråder. Folk tror visst de bare peiser på og ikke bryr seg en døyt om hva som skjer. De mennene er da like varierte som de med gjennomsnittlig og mindre peniser.

Men selvfølgelig spiller størrelse en rolle. For begge parter. Han trenger en som er trang nok, og selv trenger man en som er stor nok. Så man føler hvertfall noe under sex...skulle bare mangle, ellers blir det jo dønn kjedelig.

Det er selvsagt synd å lese at ganske mange ikke vil foretrekke store peniser, men det er en virkelighet man har blitt vant til. Alle er født forskjellig, og smerte er ikke godt for de aller fleste. Joda, man lærer seg stillinger og det at man må være forsiktig, men noen passer man bare ikke sammen med. Heldigvis er sex langt mer enn bare penetrering. Har man stor blir man ikke latterliggjort og mobbet, slik som små ofte blir.

Størrelsen spiller selvsagt inn for de som lar størrelsen spille inn. Når det er såpass mange her som sier at det ikke betyr noe, så er det ganske arrogant å presse frem noe annet som en universal sannhet. At du føler det slik, vil ikke bety at andre føler det på samme måte. Det er vel derfor det blir diskutert såpass heftig også, fordi alle er forskjellig skapt, og har forskjellige holdninger.

Skrevet (endret)

Joda det er jo såklart en faktor, men du kan ikke se på penisen å vite om den er god eller ikke. Det må jo testes ut, sex har man jo med hele personen.

Nå vet jeg ikke hvor mange som bestemmer seg for at de passer til sex, etter kun å ha sett på penisen hans, uten å bli bare bittelitt "kjent"... Selv har jeg ihvertfall aldri bestemt meg for å ha sex med noen fordi penisen var stor, men har vurdert det for så å bestemme meg etter å ha pratet med personen bak penisen. Så da har vel kanskje penisstørrelsen vært avgjørende da... i 1/20 sexpartnere liksom... vi liker jo alle å teste våre grenser.

Men såklart: funker ikke penisen godt i damas vagina så har d jo en del å si, men mye man kan jobbe med liksom (stillinger, leketøy/hjelpemidler, andre typer "sex" osv).

Sex handler ikke bare om at penisen skal inn i vaginaen og gjøre alt godt, en penis er ikke en tryllestav...

Personlig synes jeg det er mer å gjøre med en liten/gjennomsnittlig penis enn en stor/enorm en, og det har litt å si. Det verste er jo hvis sex skulle bli ensidig og kanskje også kjedelig...

Gode peniser jeg har møtt har vært i alle størrelser.

Ikke fullt så gode peniser jeg har møtt har også vært i alle størrelser.

En av mine beste sexpartnere hadde også den minste penisen.

Red: Vil også si at det finnes sikkert mange jenter som går rundt å leter etter store peniser, det heter å ha en fetisj... Men vil nok påstå at flertallet av jenter og kvinner ikke synes størrelsen har så alt for mye å si... (innenfor visse grenser)

Endret av spinnwild
  • Liker 1
Skrevet

En faktor for NOEN, vel å merke. Jeg ville aldri valgt meg en sexpartner ut i fra puppestørrelse eller hvordan hun er eller ser ut der nede. Men jeg ville valgt ut i fra kjemi og personlighet, for da vet jeg sexen blir best for meg. Heldigvis går de fleste etter både sexpartner og samlivspartner i ett og samme menneske, og at det derfor er de totale kvalitetene som teller.

Skrevet

Det er vel heller uheldig det tenker jeg. :filer:

Sex handler ikke bare om at penisen skal inn i vaginaen og gjøre alt godt, en penis er ikke en tryllestav...

Nei, men det er jo ikke et motargument. Nyter gjerne stor pikk uten samleie jeg.

Skrevet

Det er vel heller uheldig det tenker jeg. :filer:

Nei, men det er jo ikke et motargument. Nyter gjerne stor pikk uten samleie jeg.

Skriver under på den Norna. Mye gøy og nytelse med en stor en selv uten samleie...mmmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...