Oliwia Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 (endret) Hvilke er din favoritt kroppsdel på en kjareste ? Er den øynene, føtter, ben, hendene, leppene, håret, bryster eller brystet, osv ? Menn ser først og fremst på kvinnenes øyne og lepper. Men de kan også ha andre preferanser. Jeg liker atletiske lår på menn, liker litt hår på brystet (ikke på ryggen!), tror at har ingen preferanse om hårfarge, men liker ikke skallet menn eller menn med veldig kort-barbert hår. Jeg også liker menn med lange mørkte øyevipper. Når man er opptatt på en overdreven seksuell måte av en kroppsdel og utleder seksuell tilfredsstillelse fra den av og til mer enn fra en vanlig genital kontakt, den kalles det "partialisme" (latinsk "partem" betyr "del"). Den vanglieste type av partialisme er fot fetisjisme . Endret 27. januar 2011 av Oliwia
Gjest Sommertid Skrevet 27. januar 2011 #4 Skrevet 27. januar 2011 Øyne her også. Så er jeg veldig glad i rumper.
Gjest gjest31 Skrevet 27. januar 2011 #5 Skrevet 27. januar 2011 Hvilke er din favoritt kroppsdel på en kjareste ? Er den øynene, føtter, ben, hendene, leppene, håret, bryster eller brystet, osv ? Menn ser først og fremst på kvinnenes øynene og lepper. Men de kan også ha andre preferanser. Jeg liker atletiske lår på menn, liker litt hår på brystet (ikke på ryggen!), tror at har ingen preferanse om hårfarge, men liker ikke skallet menn eller menn med veldig kort-barbert hår. Jeg også liker menn med lange mørkte øyevipper. Når man er opptatt på en overdreven seksuell måte av en kroppsdel og utleder seksuell tilfredsstillelse fra den av og til mer enn fra en vanlig genital kontakt, den kalles det "partialisme" (latinsk "partem" betyr "del"). Den vanglieste type av partialisme er fot fetisjisme (eller partialisme). Nedre del av kroppen. Spesielt ben, føtter, (sko) og et spesielt pluss hvis de har glinsende strømper. Må glane, bare må..
Gjest Raindrops Skrevet 27. januar 2011 #6 Skrevet 27. januar 2011 Øynene, kjeven, og egentlig ansiktet i sin helhet. Dessuten er jeg glad i hender og armer.
Gjest MikeWaters Skrevet 27. januar 2011 #7 Skrevet 27. januar 2011 lepper og øyne passer her i gården.
LetThemEatCake Skrevet 27. januar 2011 #8 Skrevet 27. januar 2011 På min käraste är det: Händerna (fingrarna är så låååånga) Skuldrorna (breda och supermuskulösa) Ögonfransarna (längre än mina) Håret (lockigt och mörkt och ljuvligt) Rumpan (Så liten och söt) Nacken (så gosig och luktar gott) Armhålan (luktar gott även när den luktar svett) Bröstvårtorna (perfekta att nypa i när jag kjeder mig) Jag skulle kunna skriva något positivt om allt på hans kropp och det blir så kjedeligt för dere att läsa, så det får räcka så här!
Gjest Gutt29 Skrevet 27. januar 2011 #10 Skrevet 27. januar 2011 Øyne Pupper (Særlig hvis de er forholdsvis store og faste) Veldreid timeglassfigur (ok, det er kanskje ikke en "kroppsdel" i seg selv) Fine lår, slanke, men samtidig litt "kjøttfulle"
Gjest Solmåne Skrevet 27. januar 2011 #11 Skrevet 27. januar 2011 Er veldig glad i ryggen til kjæresten! og armene.. mm
Gjest Baardsen Skrevet 27. januar 2011 #12 Skrevet 27. januar 2011 Ansiktet og lårene hadde mye å si til å begynne med. Nå er jeg så vant med ansiktet at nå er det back to basics, dvs det jeg aldri blir lei av; fitta. Den dyrkes og forgudes fremdeles. Øyne og lepper er ikke viktig i det heletatt lenger. Lårene er fremdeles viktig da, hun har et par nydelige eksemplar av kvinnelår, og kvinnelår er den deiligste "vanlige" kroppsdelen på jenter....
Guriane Skrevet 27. januar 2011 #13 Skrevet 27. januar 2011 Jeg er veldig glad i sterke arbeidshender og armer, da spesielt underarmer. Ellers liker jeg såklart øyne og ansikt. Men det er noe spesielt med hender og armer altså :rødme:
Gjest Dainty Skrevet 27. januar 2011 #14 Skrevet 27. januar 2011 (endret) Jeg er veldig svak for rygg og skuldre på menn. Og hender, og sjarmerende smil.. Menn er noen herlige skapninger! Edit: skrivefeil Endret 27. januar 2011 av Dainty
Gorky Skrevet 27. januar 2011 #15 Skrevet 27. januar 2011 Det må være bein, ohhhh, jeg kunne sett på kvinnens bein i timevis, dagevis, for evig
sophiaM Skrevet 27. januar 2011 #16 Skrevet 27. januar 2011 Øyne man kan drukne i, mørkt hår og veltrente armer/mage. Jatakk
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #17 Skrevet 27. januar 2011 Øynene Etterfulgt av ansiktet, rumpa, pupper, hoftene, timeglassfiguren og hendene
Koe Skrevet 27. januar 2011 #18 Skrevet 27. januar 2011 Rumpa (fast med runde rumpeballer), Bred rygg og smale hofter. Arbeidsarmer. Mmmm... Liker egentlig hele mannskroppen. Lukta, smaken, følelsen... *lykkelig sukk*
LadyM Skrevet 27. januar 2011 #19 Skrevet 27. januar 2011 Ååhhh, ikke en tråd for oss single damer! Gi meg en mann, hvilken som helst en!
Sequax Skrevet 27. januar 2011 #20 Skrevet 27. januar 2011 På min käraste är det: Händerna (fingrarna är så låååånga) Skuldrorna (breda och supermuskulösa) Ögonfransarna (längre än mina) Håret (lockigt och mörkt och ljuvligt) Rumpan (Så liten och söt) Nacken (så gosig och luktar gott) Armhålan (luktar gott även när den luktar svett) Bröstvårtorna (perfekta att nypa i när jag kjeder mig) Jag skulle kunna skriva något positivt om allt på hans kropp och det blir så kjedeligt för dere att läsa, så det får räcka så här! For et søtt ord! Kjærestens øyne, munn og rumpe!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå