Adrenalina Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Da har jeg så vidt kommet igang med min nye blogg om hudpleie og sminke for voksne jenter.Ha bare skrevet ett par innlegg så langt,men ta gjerne en titt innom å still spørsmål om hudpleie og sminke.Dere skriver selvsagt i kommentarfeltet. Velkommen til Min lenke
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Hei! Var innom bloggen din, kjempefint at du kommer med tips og råd for oss voksne jenter også. Men det sto ikke noe om deg, hvor gammel du er osv.. Kommer til å følge med på bloggen din, gleder meg :-)
Adrenalina Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2011 Hei! Var innom bloggen din, kjempefint at du kommer med tips og råd for oss voksne jenter også. Men det sto ikke noe om deg, hvor gammel du er osv.. Kommer til å følge med på bloggen din, gleder meg :-) Hei:-).Så koselig at du stakk innom.Jeg skal skrive et innlegg om meg selv i morgen den dag.Fortelle litt om meg selv og sånn:-)
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #5 Skrevet 27. januar 2011 Voksne jenter? Er ikke det damer? Vi er jo ikke gutter akkurat, hehehe...
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #6 Skrevet 27. januar 2011 Heisann ts Så ut som du får en fin blogg. Jeg har bare et par velmente råd til deg. Det ene er at du burde ha et mellomrom etter punktum, og avsnitt i teksten, og mørkere farge på teksten. For meg blir det iallefall mye bedre å lese da. Jeg er innom en del blogger, og ender opp med å ikke orke å lese de som er slik enda innholdet er bra... Lykke til med blogginga
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #7 Skrevet 27. januar 2011 Ble en liten påkjenning for øynene mine, men jeg har sikkert over gjennomsnittlig sensitive øyne
Honesty Skrevet 27. januar 2011 #8 Skrevet 27. januar 2011 Du burde nok velge en litt mer voksen, og ikke minst lesevennlig, layout. Tekststørrelsen er for liten, linjeavstanden likeså, fonten er ikke lesevennlig, og sjokkrosa på hvit bakgrunn er både irriterende for øynene, og litt fjortispreget. Headeren kan sikkert også endres til noe mer interessant i stedet for å likne på noe alle bloggerne på blogg.no kunne ha brukt.
Adrenalina Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 27. januar 2011 Tusen takk for velmente råd.:-)Jeg skal straks endre på det.Både tekstfarge,mellomrom og utforming.
Wonders Skrevet 27. januar 2011 #10 Skrevet 27. januar 2011 Ville tipse om disse; http://www.tonelise.com/downloads/Elevpriser.pdf Jeg har sitti modell her, under treningen dems, og under eksamen. Jeg har oxo sitti brudemodell på div salonger, gratis. Morro å oppleve, og fint for den som øver...
Antoinette Skrevet 27. januar 2011 #11 Skrevet 27. januar 2011 (endret) Mindre rosa ja, dette ser ikke ut som en blogg til din målgruppe, mer som en fjortisblogg. Du må ha mer avstand mellom linjene og større tekst for dette var ubehagelig for øynene. Du har også endel skrivefeil som nok gjør at endel styrer unna bloggen. Endret 27. januar 2011 av Antoinette 1
Gjest Nanne70 Skrevet 27. januar 2011 #12 Skrevet 27. januar 2011 (endret) Hei, og gratulerer med ny blogg. Jeg er enig med de andre her. En annen layout/header og en mer "normal" skrifttype vil nok være bedre, pluss at det er viktig med avsnitt. Kompakte tekstblokker som dette er slitsomt å lese. Jeg savnet også bilder av innkjøpene dine. Om du ikke tar bilder selv, kan du jo bruke produktbildene fra firmaet. For å få inspirasjon foreslår jeg at du tar en titt på andre blogger i samme sjanger, om du går inn på f.eks. Bloggurat eller Blogglisten og velger emner som "sminke", "hudpleie" og liknende, får du opp lenkene til blogger som handler om dette. Alternativt kan du jo skrive et innlegg under "Data, spill, internett og telefoni" her på KG og høre om noen er villig til å hjelpe deg med layout osv. Det er veldig mange som blogger, så bloggen din må være bra både innholdsmessig og utseendemessig hvis du skal regne med å få lesere. Lykke til! Endret 27. januar 2011 av Nanne70
Antoinette Skrevet 27. januar 2011 #13 Skrevet 27. januar 2011 Det finnes drøssevis med såkalte skjønnhetsblogger, sminkeblogger, hårblogger og negleblogger. Du skal skrive godt og jobbe mye med layout og design skal du hevde deg. Det er ikke meningen å ta fra deg motet, men det virker som om du i likhet med de du vil skrive for ikke vet så mye om hudpleie for voksne, men at du er ute etter å lære mer.
Funkyraw Skrevet 27. januar 2011 #14 Skrevet 27. januar 2011 Du burde ha bilder! Enten ta selv, eller lån bilder fra nettet. Da blir det straks litt mer interessant
Gjest Willie Skrevet 27. januar 2011 #15 Skrevet 27. januar 2011 Hva med å bruke helt vanlig skrift? Ikke rosa og ikke bold svart, bare helt vanlig? Det var grusomt å lese et helt innlegg nå.
Adrenalina Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #16 Skrevet 27. januar 2011 Du burde ha bilder! Enten ta selv, eller lån bilder fra nettet. Da blir det straks litt mer interessant Hvordan "knabber"jeg bilder fra nettet???
Honesty Skrevet 27. januar 2011 #17 Skrevet 27. januar 2011 Du har jo endret teksten til svart, og blåst den opp. Lesevennligheten er null forbedret. Dessuten burde du lage litt mer "luft" i innleggene, for eksempel ved å ha avsnitt der de ellers ville forekomme naturlig i teksten. Et annet tips er å lage ett innlegg pr. tema, i stedet for å samle alt i et eneste sammensurium.
Adrenalina Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #18 Skrevet 27. januar 2011 Du har jo endret teksten til svart, og blåst den opp. Lesevennligheten er null forbedret. Dessuten burde du lage litt mer "luft" i innleggene, for eksempel ved å ha avsnitt der de ellers ville forekomme naturlig i teksten. Et annet tips er å lage ett innlegg pr. tema, i stedet for å samle alt i et eneste sammensurium. Hvorda i granskauen vil dere ha teksten da?Så skal den ikke vøre rosa,og heller ikke svart.Jeg kan ikke gjøre alle til lags.På min pc ser det ganske bra ut synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #19 Skrevet 27. januar 2011 Hvorda i granskauen vil dere ha teksten da?Så skal den ikke vøre rosa,og heller ikke svart.Jeg kan ikke gjøre alle til lags.På min pc ser det ganske bra ut synes jeg. Vi ønsker vel vanlig skrivestil. Ikke fet, ikke rosa, med avsnitt og mellomrom som er vanlig grammatikk. Du kan jo alltids se på de mest populære bloggene og hvordan de skriver. Min lenke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå