Gjest Carmelita Skrevet 23. oktober 2003 #1 Skrevet 23. oktober 2003 Er veldig tørr i huden nå som det har blitt høst. Har prøvd Clarins body serum. Synes dette fungerer bra, men det lukter litt for sterkt og er kjempedyrt! Trenger noen tips til gode bodylotioner som trekker fort inn i huden og ikke er så klissete... hater kliss...
Gjest Cloe Skrevet 23. oktober 2003 #2 Skrevet 23. oktober 2003 Jeg syns body butter fra The body shop fungerer kjempe bra på tørr vinterhud. Den med oliven er veldig god. Cloe
Gjest Carmelita Skrevet 23. oktober 2003 #3 Skrevet 23. oktober 2003 Takk for tips, den skal jeg prøve!
Gjest Ethereal Skrevet 23. oktober 2003 #4 Skrevet 23. oktober 2003 Nutrilift fra L'Oreal (den på hvit flaske) er kjempebra og billig, rundt 60-70kr. Ellers elsker jeg Lipidiose 2 fra Vichy (på apotek), den er ganske rik, trekker raskt inn og har reddet huden på leggene mine fra flere kriser.
ivanka Skrevet 23. oktober 2003 #5 Skrevet 23. oktober 2003 liker grape seed body butter fra bodyshop. de har diverse forskjellige typer body butter for forskjellige hudtyper. må si jeg ganske enkelt luktet meg frem til min favoritt.
missfidget Skrevet 23. oktober 2003 #6 Skrevet 23. oktober 2003 Jeg synes Body Shop body butter er ganske gode, men er hektet på en fantastisk bra liten butikk i USA som handlages sin egen body butter med Shea. Du kan får det i masse forskjellige lukter (eller uten lukt) og det virker så utrolig bra det er ikke til å tro. De forresten kan sende varer til Norge. Anbefales og det er veldig billig! Prøv de her: http://www.cottage-shoppe.net/ Og: http://www.esoaps.net
bare meg 79 Skrevet 24. oktober 2003 #7 Skrevet 24. oktober 2003 Mary chor body essesens cream og borylotion sammen er veldig gode. Får de i hudpleiesalong, prøv de.
Gjest Carmelita Skrevet 24. oktober 2003 #8 Skrevet 24. oktober 2003 Takk for mang bra tips! :kgsmil: Huden min skal slippe å lide lenger...
Gjest Jamila Skrevet 25. oktober 2003 #9 Skrevet 25. oktober 2003 Ellers elsker jeg Lipidiose 2 fra Vichy (på apotek)' date=' den er ganske rik, trekker raskt inn og har reddet huden på leggene mine fra flere kriser.[/quote'] Jeg kjøpte denne etter tips fra Ethereal, og den er vidunderlig! Løp og kjøp!
Gjest Carmelita Skrevet 4. november 2003 #10 Skrevet 4. november 2003 Tusen takk for kjempebra tips, jeg har nå prøvd denne, og er MEGET fornøyd! :kgsmil:
Gjest Ethereal Skrevet 4. november 2003 #11 Skrevet 4. november 2003 Den er digg, ikke sant? Hvis du liker ting som lukter mandel/honning/vanilje, er Honey&Almond bodylotion fra Body Shop veldig god, Den er ganske tyntflytende, men gir masse fuktighet for det. Jeg elsker lukten, og sambo synes det lukter sydentur
Gjest Carmelita Skrevet 4. november 2003 #12 Skrevet 4. november 2003 Høres ut som en bra sommer-bodylotion! Skal prøves!
Gjest Ethereal Skrevet 4. november 2003 #13 Skrevet 4. november 2003 Hvis du takler så søte lukter om sommeren.... Jeg liker generelt søte, krydrete parfymer. Men om sommeren foretrekker jeg ting som ikke lukter så mye, som for eksempel bodybutter med drue fra Body Shop, eller den hvite bodylotionen til Biotherm, som lukter sitrus.
Gjest Carmelita Skrevet 4. november 2003 #14 Skrevet 4. november 2003 Hmm, mange alternativer! Jeg får ta meg en tur på Body Shop og snuse litt! Det er vel bare lukten som er forskjellig?
Gjest Carmelita Skrevet 4. november 2003 #16 Skrevet 4. november 2003 Pris cirka? 129,- på apotek (200 ml)
Gjest Virvel Skrevet 4. november 2003 #17 Skrevet 4. november 2003 Vinneren på badet mitt akkurat nå er Cosmica fuktighetskrem (med parfyme). Kjøpes på apoteket den også, og jeg tror ikke den er særlig dyr.
Gjest Carmelita Skrevet 4. november 2003 #18 Skrevet 4. november 2003 Vinneren på badet mitt akkurat nå er Cosmica fuktighetskrem (med parfyme). Kjøpes på apoteket den også' date=' og jeg tror ikke den er særlig dyr.[/quote'] Jeg har prøvd den både med og uten parfyme. Har også prøvd rensemelk, ansiktsvann, deo og ansiktskrem (dag og natt). Er ikke fornøyd med noen av produktene fra Cosmica. Men dyrt er det ikke!
Holly Hobbie Skrevet 4. november 2003 #19 Skrevet 4. november 2003 Jeg bruker sjelden veldig dyre hudpleieprodukter, men jeg har funet en bodylotion som jeg sverger til: Clarins Super Hydratant Body Lotion. Har ikke spesielt tørr hud (selv om den er ment til det) men synes den trekker godt inn, lukter nydelig (ikke sterkt) og gjør huden myk. Verdt å prøve, synes jeg!
Gjest Virvel Skrevet 5. november 2003 #20 Skrevet 5. november 2003 Er ikke fornøyd med noen av produktene fra Cosmica. Nei, det er sikkert litt individuelt - som med alt mulig annet. Jeg har ikke prøvd noen andre produkter fra Cosmica, men den bodylotionen er rett og slett helt genial til huden min. Ellers - Body Butter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå