Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på i hvilke anledninger jenter bruker neglelakk?? hvilke farger eller hvilken farge...

finnes det glitterneglelakk?? liker du det? og så lurer jeg på en ting til, hva kalles neglelakk som er helt gjennomsiktig??

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg pleier å bruke neglelakk dersom jeg skal noe spesielt, f.eks. på byen eller fest. Pleier som regel å bruke neglelakker i lyse og duse rosafarger, eller transparente, som også besvarer spørsmålet ditt på hva gjennomsiktige neglelakker heter! :) Og ja, det finnes neglelakk med glitter, uten at dette er noe jeg pleier å bruke, men hver sin smak. :)

Endret av Frk. Julie
Skrevet (endret)

bruker det til hverdag. Glitter er et helvete å få av, så det skal litt til for at jeg bruker det.

Jeg bruker gjennomsiktig når jeg ikke vil ha noe spes farge. Jeg går ekstremt skjeldent uten noe! Ny lakket er viktig, hater flakete eller slitte...

Jeg bruker oxo Konad negel stempling og alt går som en lek;

http://www.youtube.com/watch?v=p2m9PIFfr3c&feature=related

Endret av Wonders
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg bruker alltid negelakk, fordi jeg syns det er en enkel ting, som utgjør en stor forskjell. På hverdager bruker jeg nøytrale farger, men til fest matcher jeg fargen på neglene og detaljer på klærne mine.

Jeg har mange farger, og kjøper nesten bare billige fra h&m. Kvaliteten er ikke bra, men brukern du et lag med blank lakk fra et bedre merke i bunnen, er min erfaring at det holder lenge nok. :)

Skrevet

Bruker det daglig, når jeg får store pakker går det også i flere typer i løpet av den dag. Bruker ikke så mye glitter grunnet jobb, men er veldig glad i litt fancy lakker med effekter i - for tiden er jeg kjempeglad i en lakk som gir et tredimensjonalt preg med "tigerøye"-striper i. Herlig. :) Er kjempegøy å variere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...