AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 bruker du det?? i hvilke anledninger?? hvilken parfyme bruke du?
loppekasse Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Jeg bruker det stort sett hver dag fordi det får meg til å føle meg bra. Det varierer mellom Ed Hardy sin rosa (husker ikke hva den heter?), DKNY be delicious og Lacoste touch of sun
Cherish Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 (endret) Jeg bruker parfyme stort sett hver dag. Bruker en fra Ralph Lauren som jeg er veldig fornøyd med! Diskret og frisk duft som passer til alle anledninger! Endret 26. januar 2011 av Frk. Julie
madison rose Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 jeg bruker en liten dæsj Davidoff Cool Water hver dag, synes lukta er så fantastisk. pleier å gnu skjerfet mitt på halsen hvor jeg har parfymen, slik at jeg kan lukte på skjerfet hele dagen.
Yasi Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 jeg bruker en liten dæsj Davidoff Cool Water hver dag, synes lukta er så fantastisk. pleier å gnu skjerfet mitt på halsen hvor jeg har parfymen, slik at jeg kan lukte på skjerfet hele dagen. Åh, den parfymen er sååå god
Lima99 Skrevet 31. januar 2011 #6 Skrevet 31. januar 2011 Bruker Clinique - Happy til hverdags. Synes den er så deilig. Lukter så friskt, ikke masse blomster eller for mye. Dessuten tester ikke Clinique på dyr. :D 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2011 #7 Skrevet 31. januar 2011 jeg bruker en liten dæsj Davidoff Cool Water hver dag, synes lukta er så fantastisk. pleier å gnu skjerfet mitt på halsen hvor jeg har parfymen, slik at jeg kan lukte på skjerfet hele dagen. Beklager, men jeg får brekninger av den parfymen.... 2
Djungelvrål Skrevet 31. januar 2011 #8 Skrevet 31. januar 2011 Jeg bruker Blue fra Ralph L, Clinique In bloom og Feminine fra D&G til daglig. Til fest bruker jeg Diesel fuel eller Ed hardy.
Wombat Skrevet 31. januar 2011 #9 Skrevet 31. januar 2011 Jeg bruker ikke parfyme til daglig lenger, jeg brukte den gamle Green Tea fra Elisabeth Arden men finner den ikke lenger nå
Raviella Skrevet 31. januar 2011 #10 Skrevet 31. januar 2011 jeg har helt dilla på Clean parfymene. Både Shower fresh og warm cotton er nydelige og friske, og uten de tunge krydder eller kvalme blomster duftene som man får mageverk av. man lukter bare rent, og hva er vel bedre enn det!
Wombat Skrevet 31. januar 2011 #11 Skrevet 31. januar 2011 jeg har helt dilla på Clean parfymene. Både Shower fresh og warm cotton er nydelige og friske, og uten de tunge krydder eller kvalme blomster duftene som man får mageverk av. man lukter bare rent, og hva er vel bedre enn det! Hvor kjøper du Cleans parfymer?
DiorCherie Skrevet 31. januar 2011 #12 Skrevet 31. januar 2011 Jeg bruker parfyme hver dag, bruker mest Juicy Couture, D&G the one, Chanel chance eller Marc Jacobs Daisy.
Yasi Skrevet 1. februar 2011 #13 Skrevet 1. februar 2011 Hvor kjøper du Cleans parfymer? De finnes blant annet på parfymerier, Esthetique og Cubus På nett finnes de på Strawberrynet.com Min lenke
Wombat Skrevet 1. februar 2011 #14 Skrevet 1. februar 2011 De finnes blant annet på parfymerier, Esthetique og Cubus På nett finnes de på Strawberrynet.com Min lenke Takk!
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #15 Skrevet 1. februar 2011 akkurat nå bruker jeg versace- crystal noir den er utrolig god! litt kokos og vanilje lukt men ikke for mye.. andre parfymer jeg liker er: Ck- eternity issey miyake - lau dìssey armani- code og she cacharel- amor amor escada dolce & gabbana- the one
madison rose Skrevet 1. februar 2011 #16 Skrevet 1. februar 2011 (endret) Beklager, men jeg får brekninger av den parfymen.... hehe, jeg kjenner ingen andre som liker den heller. moren min var på flyplassen og ville kjøpe meg en parfyme, og da jeg ba om denne ble hun sååå skuffa fordi hun hater den. jeg pleier aldri å bruke særlig masse parfyme så forhåpentligvis går ikke folk rundt og synes at jeg lukter fælt. Endret 1. februar 2011 av madison rose
Yasi Skrevet 2. februar 2011 #17 Skrevet 2. februar 2011 hehe, jeg kjenner ingen andre som liker den heller. moren min var på flyplassen og ville kjøpe meg en parfyme, og da jeg ba om denne ble hun sååå skuffa fordi hun hater den. jeg pleier aldri å bruke særlig masse parfyme så forhåpentligvis går ikke folk rundt og synes at jeg lukter fælt. Jeg kjenner på min side mange som digger den parfymen, men det er smak og behag Jeg får alltid høre at jeg lukter godt de dagene jeg bruker den Fleste kommentarene har faktisk kommet fra gutter Personlig synes jeg både den til oss jenter og den til guttene luker himmelsk
BeautyFuzz Skrevet 2. februar 2011 #18 Skrevet 2. februar 2011 akkurat nå bruker jeg versace- crystal noir den er utrolig god! Den er god ja;)
BeautyFuzz Skrevet 2. februar 2011 #19 Skrevet 2. februar 2011 Bruker parfyme hver dag. Har Laura Biagotti mesteparten av dagen (på jobb), men på kvelden og sånt er det litt tyngre dufter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå