Gjest Carmelita Skrevet 23. oktober 2003 #1 Del Skrevet 23. oktober 2003 De siste årene har jeg vært veldig trøtt på morgenen. Kan sitte lenge oppe på kveldene (sånn som nå...drikker masse te), men klarer bare ikke å stå opp hvis jeg absolutt ikke må. Er student, så man kan jo si at det går utover lesingen min...Selvdisiplin er ikke min sterkeste side... Har noen tips til hvordan jeg skal få meg selv opp om morgenen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cloe Skrevet 23. oktober 2003 #2 Del Skrevet 23. oktober 2003 Skikkelig C menneske med andre ord? Tja vet ikke hva som hjelper. Prøve uansett å stå opp tidlig, pluss å karre seg i seng tidligere? Cloe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmelita Skrevet 23. oktober 2003 #3 Del Skrevet 23. oktober 2003 vanligvis er jeg ikke oppe på denne tiden av døgnet. Legger meg stort sett 23. Holder på med en skoleoppgave nå... kjedelig... mye morsommere å surfe på internett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 23. oktober 2003 #4 Del Skrevet 23. oktober 2003 Tipset nettopp en annen her inne om lysbehandling, tror det kunne hjelpe deg også! Særlig nå om vinteren har jeg store problemer med å komme meg opp om morgenen, men etter en uke eller to med lysbehandling går det så utrolig mye lettere å komme seg ut av dyna. Det er helt genialt enkelt, rett og slett. Stirr på en lampe i en halvtime hver morgen, og få et nytt liv. (Det holder ikke med en vanlig lampe da, dessverre...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 23. oktober 2003 #5 Del Skrevet 23. oktober 2003 Her er en link forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 23. oktober 2003 #6 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg har prøvd dette - og kjøpt meg egen lampe, men har 0 bedring av den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 26. oktober 2003 #7 Del Skrevet 26. oktober 2003 Er du sikker på at du bruker den riktig i forhold til de plagene du har da? (Eller kanskje det ikke er mangel på lys som er årsaken i det hele tatt, kanskje det er noe annet?) Jeg har i hvert fall veldig godt utbytte av den, samme med mamma. Kjenner ikke så mange andre som har prøvd det, men de få jeg vet om er alle enige om at det funker bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 26. oktober 2003 #8 Del Skrevet 26. oktober 2003 Det kan være du mangler viktige vitaminer og/eller mineraler. Ta multivitamin-tilskudd, gjerne også tran eller trankapsler. Drikk også 1-2 glass appelsinjuice pr dag. Spiser du sunt ellers? Frokost, lunch, middag og kveldsmat? Det kan også gjøre kroppen trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå