AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Trenger tips til en litt uhøytidlig invitasjon. Om dere forstår hva jeg mener?
Anglofil Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Vi har følgende: Vi gifter oss! Vi har den glede å invitere til vårt bryllup Sxxxx XXXX & Yvonne Xxxxx 6.august 2011 Klokken 14:00 Adresse Adresse S.U. innen 1. juni 2011 Yvonne tlf xxxx Sxxx tlf xxxx Evt. xxx@xxxx Vielse og fest vil finne sted på Xxxxx Gå inn på vår hjemmeside xxxxx for mer informasjon. Mvh Yvonne
Rhiannon Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 Vi har: Kjære [gjest] Vi skal gifte oss, og vil så gjerne at du/dere skal dele denne dagen med oss. Vielsen finner sted i X kirke, Stavanger, den 06. august, klokken 14.00. Etter vielsen inviterer vi til middag klokken XX.XX, med påfølgende fest, på (lokale). Gi beskjed dersom du/dere har behov for transport mellom hotellet og kirken. Dersom dere har spørsmål, se (hjemmeside] Eller ta kontakt med Toastmaster: 123 45 678, [meg] (123 45 678) eller [han] (123 45 678) Vi håper å se dere den store dagen! [Meg og han] SU: 01.05. Antrekk: smoking/mørk dress
Barcelone Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 Vi hadde kort vi som vi bare fylte ut de blanke feltene...
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2011 #5 Skrevet 28. januar 2011 Off topic, men: egen hjemmeside i anledning bryllupet!?
Gjest Naenia Skrevet 28. januar 2011 #6 Skrevet 28. januar 2011 Off topic, men: egen hjemmeside i anledning bryllupet!? Det er jo ikke så uvanlig det, da? Med mer info om sted, mat, gaveliste og sånt?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2011 #7 Skrevet 28. januar 2011 Off topic, men: egen hjemmeside i anledning bryllupet!? Det er da vanlig? Sist jeg så det hadde de lagt ut gaveliste, kjørebeskrivelse, programmet, liste over mulige overnattingssteder, denslags. Tror det sparer både brudepar og gjester for ganske mye jobb.
Pebbles Skrevet 28. januar 2011 #8 Skrevet 28. januar 2011 I invitasjonene våre kommer det til å stå: Vi har gleden av å invitere XXXX og XXXX til vårt bryllup den 6. august 2011. Vielse i xxx kirke klokken 1500 Middag og bryllupsfest klokken 1630 på Festlokale Hilsen Pebbles og Mannen S.U. innen 31.mai 12345678 el. 12345678 www.nettadressentilbryllupssidenvår.no
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2011 #9 Skrevet 28. januar 2011 Det hendte de dage At Ola han sagde, ”Kari vil du være min?” ”Thi, om du sier ja, vil jeg alltid være din.” Nå kan du forstå, du lørdag 10. juni til XXX Kirke må, For det er her vielsen skal stå klokken XX.XX Når begge hjerter er i samme pakt Og presten sin hånd på verket har lagt Må du hjelpe klokken XX.XX i FESTENS lokale, med riktig å feste Så denne dagen blir en av Ola og Karis beste. Antrekket vi krever er pent, men slipset får dere lov å kaste når det blir sent. Damene må beholde kjolen på, men skoene kan fjernes om tærne blir blå. Om det er noe dere lurer på Er det telefonen dere må bruke for å nå Ola på ***** Eller Kari på ***** Svar må vi innen Denne Datoen ha Så vi antall til middagen har klart til da. 4
Lulilelu Skrevet 29. januar 2011 #10 Skrevet 29. januar 2011 Det hendte de dage At Ola han sagde, ”Kari vil du være min?” ”Thi, om du sier ja, vil jeg alltid være din.” Nå kan du forstå, du lørdag 10. juni til XXX Kirke må, For det er her vielsen skal stå klokken XX.XX Når begge hjerter er i samme pakt Og presten sin hånd på verket har lagt Må du hjelpe klokken XX.XX i FESTENS lokale, med riktig å feste Så denne dagen blir en av Ola og Karis beste. Antrekket vi krever er pent, men slipset får dere lov å kaste når det blir sent. Damene må beholde kjolen på, men skoene kan fjernes om tærne blir blå. Om det er noe dere lurer på Er det telefonen dere må bruke for å nå Ola på ***** Eller Kari på ***** Svar må vi innen Denne Datoen ha Så vi antall til middagen har klart til da. Denne likte jeg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå