Skorpion_21 Skrevet 13. februar 2011 #21 Skrevet 13. februar 2011 (endret) Nei, jeg gjør ikke det. Jeg blir derimot ofte bedt om å bøye meg for å ta opp ting fra gulvet. Ble senest i går bedt om å stille meg i vindusposten med ryggen til, bøye meg ned og kikke ut av vinduet sånn at de selv kunne beskue rumpen min. Like etter ble jeg også bedt om å sjekke hva klokken på komfyren var og så svarte de:"¨Er du sikker? Kan du ikke bøye deg ned og sjekke en gang til, sånn for sikkerhets skyld?" Greit, de var full, men jeg følte meg veldig som et objekt der jeg sto omkranset av en gjeng med fulle mannfolk TYPISK MANNFOLK! Endret 13. februar 2011 av Skorpion_21 1
-Vixen- Skrevet 13. februar 2011 #22 Skrevet 13. februar 2011 Ja, det har jeg gjort! For kjæresten min da, på tull
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #23 Skrevet 14. februar 2011 Eg gjer det ikkje med vilje, men eg gjorde det eingang ein kompis sto like bak meg og eg veit han då hadde vore kåt på meg ei stund so då kom han flygande etterpå og tok meg på rompa og begynte å stryke på meg og sånt. Var ikkje vanskeleg å kjenne ereksjonen hans då ;)Men kan vel seie det at eg blei passe kåt når han begynte med triksa sine
Stefan Skrevet 14. februar 2011 #24 Skrevet 14. februar 2011 Mange kvinner som benytter seg av slike triks, ja... hehehe 1
Gjest HunterLady Skrevet 14. februar 2011 #25 Skrevet 14. februar 2011 Jeg bøyer meg om jeg skal plukke opp noe ja, og det er lettest å bøye seg rett ned istedet for å sette seg på huk. Har aldri gjort det for å vise fram rumpa mi.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2011 #26 Skrevet 14. februar 2011 Gjør det ofte hjemme med mannen min, siden jeg vet at han elsker rumpa mi. Hadde vært alt for falu til å gjøre det med noen jeg ikke kjennte eller utenfor huset for den saks skyld.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå