Gå til innhold

Paller som interiør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så innom norske interiørblogger og synes det er så utrolig kult med de som bruker paller som en del av interiøret, f.eks som gjort i denne bloggen

Men.... hvor praktisk er dette egentlig?? Tenker da når det skal vaskes,hvordan behandles de før du tar de inn og ikke minst hvor får man tak i slikt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville lagt en glassplate over hele! jeg synes den virker litt upraktisk? den kan være stilig hvis du han det rette interiøret, hvis ikke så kan det bli grisestygt, synes jeg da.

Skrevet

Heia,er jo kjempekult.Gubben skal lage til meg men tar sin tid,hehe.Så det på tv for lenge siden, så mulig du finner det igjen på nett.Der pussa de overflaten godt og det ble malt hvit,kjempefint.

Skrevet

Jeg synes det var et trist og kjedelig hjem, seriøst paller til bord og sofa?

Betong gulv på soverommet? kun en lyspære over spisebordet...kaldt og grått spør du meg :gjeiper:

men vi er da forskjellig ;)

Skrevet (endret)

...den palle-sofaen er ikke for oss som er redd edderkopper iallfall :haar: der innunder kan de jo henge i fred og yngle frem hundrevis av småjævler uten at de blir forstyrra av støvsuger'n :overrasket::daane:

For tror nok ikke jeg hadde giddet å løfte på 6-8 paller (les:demontere soffaen) til helgavasken...så der innunder hadde det sikkert grodd i enkelte kroker :plystre:

Endret av Knøtteliten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...