Tiger_lilje Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Søstra mi er sammen med en psykopat!! Hva skal jeg gjøre?? Han bestemmer så å si alt for henne og nå begynner hun å støte fra seg familien og vennene sine.. HJELP??
Tiger_lilje Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2011 Jeg vet vel egentli, innst inne, at det er ingenting jeg kan gjøre men jeg har et lite håp at det er noen med en liten ide som kan prøves..
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Jeg vet vel egentli, innst inne, at det er ingenting jeg kan gjøre men jeg har et lite håp at det er noen med en liten ide som kan prøves.. FLOTT! At du innser det. For hvis du presser henne vil han bare få truget i henne mer frykt for deg og familien. Det beste du kan gjøre er å være der for henne. Og vise henne at du er glad i henne, samme hva. For det kan ta sin tid, men en dag så ser hun hvordan han ser ut bak den masken han går og bærer på...
Gjest aud Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Been there... Bare vær tilstede og tilgjengelig , ha minst mulig meninger om de, la henne stå for snakkingen og la henne vite at du alltid er der. Ikke konfronter henne med det som skjer, da setter hun seg automatisk opp i forsvar, både for seg selv og han... Da skyver du de bare mer sammen. Still spørsmål, ikke døm, prøv å få henne med på ting, men IKKE mas. Lykke til. Føler med deg.
runekki Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 (endret) . Endret 17. februar 2011 av runekki
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå