AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 hvilken hårfarge har du? nb: bare de som ikke har utovertiss får svare.
Sunniva81 Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Akkurat nå har jeg Garnier 5:3. Lys gyllenbrun
Rød Heltinne Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 (endret) Mahogany, tenker jeg. Det var illrødt, men jeg farget det brunt for å tone ned rødfargen litt. Det er naturlig blondt, forøvrig. Edit: Syns jeg kjenner igjen et mønster her. Kartlegging av kvinnene på KG på gang? Ettersom det kun er vi som får svare, og sånt. Endret 26. januar 2011 av Rød Heltinne
Sunniva81 Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Mahogany, tenker jeg. Det var illrødt, men jeg farget det brunt for å tone ned rødfargen litt. Det er naturlig blondt, forøvrig. Edit: Syns jeg kjenner igjen et mønster her. Kartlegging av kvinnene på KG på gang? Ettersom det kun er vi som får svare, og sånt. Hmm, spørs ja. Ser det er flere slike innlegg her nå. 14iser/troll
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 Hmm, spørs ja. Ser det er flere slike innlegg her nå. 14iser/troll ingen tvinger noen til å svare her. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå