Gå til innhold

Hadde du klart å unngå fristelsen?

Jeg hadde ikke klikket på linken  

1. 1. Jeg hadde ikke klikket på linken

• Nyskjerrigheten hadde nok tatt overhånd ja...
      19
    • Vet ikke
      14

Anbefalte innlegg

Gjest Grommelars
Skrevet

Om du kunne klikke på en link på internett og få opp live kamerabilde inni naboens hus uten at han hadde merket det - hadde du klart å unå fristelsen til å ta en titt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Driter i hva naboen holder på med. ENN om han hadde hatt sex med kona si rett foran kamera.. da hadde jeg følt meg skikkelig råtten.

Skrevet (endret)

.

Endret av Gundel Gaukeley
Gjest Anonymous
Skrevet

Vår nærmeste nabo er ei enke på 83 år. Verdens koseligste dame, men jeg vet vel forsåvidt nok om henne...

Kanskje hvis det hadde vært noen andre..? Eller...nei!

:ler:

Skrevet

Nei takk!

Da har jeg andre ting og gjøre, ja......

Gjest sunshine-t
Skrevet

jeg er litt nyskjerrig av meg, men jeg klarer meg uten mer innblikk i naboene enn det jeg får......

Skrevet

jeg vet nok hav de nasty nabodamene driver med ja..

syltetøysex og greier :kvalm:

Skrevet

Har ingen interesse av hva naboen driver med i sitt eget hjem nei, og ville definitivt brukt nei-knappen i denne avstemmingen dersom det hadde vært en! :blunke:

Skrevet

Naboen min er ikke noe fristende å spionere på nei.

Skrevet

Ja, hvis naboene mine hadde vært noen andre. Med de nåværende er det overhangende fare for at jeg ville fått en hel rekke bilder inne i hodet mitt som jeg ikke vil ha.

Skrevet

Nei - ikke i det hele tatt. Naboene mine er ikke interresante.

Nå ser ikke jeg på big brother heller da, fordi jeg synes det er pyton kjedelig. Veldig lite kikker i meg.

Dagboka til datteren kan ligge fremme også for min del, jeg åpner den ikke på gløtt engang.

Skrevet
Vår nærmeste nabo er ei enke på 83 år. Verdens koseligste dame, men jeg vet vel forsåvidt nok om henne...

Kanskje hvis det hadde vært noen andre..? Eller...nei!

:ler:

Hvis det var Trøffel, så!!! :ler:

Gjest lekebøll
Skrevet
Om du kunne klikke på en link på internett og få opp live kamerabilde inni naboens hus uten at han hadde merket det - hadde du klart å unå fristelsen til å ta en titt?

Ja, vet du hva - si gjerne at jeg har et kjedelig liv, men kjedelig er det ikke.

Skrevet

så snille og greie alle her inne er da. og jeg som ofte får inntrykk av at folk elsker og slarve litt. har jeg tatt helt feil, eller er det bare damene på jobben min som liker det. men det er jo godt og vite da, hvis noen av dere er eller noen gang blir min nabo og får det tilbudet.

Skrevet

Nei, ikke naboen. Naboen er kjedelig. Men i går spionerte jeg på noen gamle menn som så på bollywoodfilm på storskjerm. Hahaha.

Jeg skammer meg bare litt.

Kid

Gjest Candyfloss
Skrevet

Jeg hadde syntes det var litt ekkelt jeg, i og med at naboene våre er 60 år gamle - vil helst IKKE se hva de gjør når de er intime :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...