Julifru Skrevet 7. mai 2002 #1 Skrevet 7. mai 2002 I dag er jeg rimelig provosert over en del av innleggene. Men provokasjoner kan jo være greit for å starte tankeprosesser hos en..... Jeg kjenner meg rimelig fornærmet når feks. Kame skriver i sitt innlegg at ikke alle vet hva som er riktig mhp invitasjoner etc. (noe hun tydeligvis vet) og når folk blir fornærmet for måten de blir invitert på. For oss er det viktig og riktig å invitere på den måten vi VIL og feire som vi VIL. Hva som er riktig flg. Kame eller andre må ethvert brudepar få lov å ignorere!
Gjest Lottemor Skrevet 7. mai 2002 #2 Skrevet 7. mai 2002 Hei.... Jeg lurte på hva dere andre syntes om å invitere via mail. Og ja jeg ble fornermet for jeg vet at jeg er den eneste som ikke fikk innvitasjonen i posten. Sier ikke at man skal innvitere på papir ,men jeg mener at alle burde få samme type innvitasjon. Selvfølgelig vet jeg når jeg tenker meg om at det ikke var stykt ment og selvfølgelig skal dere få invitere på den måten man vil til sitt eget brulup. Jeg har ikke sakt noe til venninnen min,har takket for innbydelsen og sakt at jeg må komme tilbake nermmere dato får å se om vi har økonomi til å reise til Norge. klem fra 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå