Cera Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 (endret) Vi trenger et nytt teppe til stua vår. Sofaen vår er i microfiber og har omtrent samme farge som denne. Resten av stua går i hvitt og bruntoner, og salongbordet vårt er mørkebrunt. Teppet vi har nå er kremhvitt, men vi vil ha et mørkere et for og slippe flekker og sånt. Men er usikker på om vi skal gå for brunt eller grått? Evt lysebrunt eller lysegrått? Endret 26. januar 2011 av Cera
hufsa! Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Heia,for all del ikke ta det for mørkt om ikke du er en type som støvsuger ofte.Jeg hadde ett sort ett den gang, det var in men du ser alt som havner på det.Måtte riste det hver dag.Var ei lang filleryu som lå i stua.
Troilltøva Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 Hva med beige? eller et teppe som kombinerer beige/brunt/hvitt? ikke at jeg er noen ekspert da men
lulle Skrevet 27. januar 2011 #4 Skrevet 27. januar 2011 Eller hva med å brekke av i en helt annen farge? Rødt, grønt, lilla?
Redbull Skrevet 27. januar 2011 #5 Skrevet 27. januar 2011 Høres ut som fargene vi går for her hjemme, og eg ville valgt ett brunt med litt hvit i. Vi fant ett fint på ikea. Hadde ett lyst før, og aldri mer!!
Cera Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2011 Nei det er bare irriterende. Har faktisk tenkt litt på lilla, for det passer vel til brunt? Kan bli litt kjedelig med alt i brunt/beige nyanser kanskje..
Gjest Sobril Skrevet 27. januar 2011 #7 Skrevet 27. januar 2011 Ville valgt et som skaper litt kontrast - grønt eller lilla.
TessaRosa Skrevet 30. januar 2011 #8 Skrevet 30. januar 2011 Har selv et fint et fra IKEA. Brunt i bunn, med ruter i lysere brunt og beige. Har holdt seg veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå