Anna Lovinda Skrevet 22. oktober 2003 #1 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg har så sansen for følgende malerier: "Gråtende barn", "Sigøynerpiken" og "Elg i Solnedgang". Dette må da vært malerkunst på det beste. Disse bildene kan dessuten også fåes som broderier, hvilket gjør at man har en større valgfrihet.
Gjest Shivani Skrevet 23. oktober 2003 #2 Skrevet 23. oktober 2003 Ja, de er ALDELES nydelige. Samt "Fiskarkallen".
Anna Lovinda Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2003 Ja, hvordan kunne jeg glemme "Fiskarkallen"? Ingen over, ingen ved siden.
Gjest Bertha uinnlogget Skrevet 23. oktober 2003 #4 Skrevet 23. oktober 2003 Ja, det skal bli en sann fornøyelse å besøke kunstfløyen på Godset ditt, Lady Heather. Tar du inngangspenger?
Anna Lovinda Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2003 For you beautiful lady, it's free.
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2003 #6 Skrevet 23. oktober 2003 Foretrekker nå "Sol i Elgnedgang" jeg dah!
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2003 #7 Skrevet 24. oktober 2003 I boken "Vulgær og vidunderlig" er det bilde av et aldeles henrivende maleri, der en gammel fisker m/pipe og en sigøynerpike sitter på en trestokk i skogen. Foran dem sitter et gråtende barn, og til venste står en brølende kronhjort (nær slektning av elgen i solnedgang). Det er så man virkelig overveldes av følelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå