Gjest HunterLady Skrevet 4. februar 2011 #21 Skrevet 4. februar 2011 Taylor Kitsch Brad Pitt åff cårss Christian Bale Clive Owen The Rock Vanskelig å velge bare fem
MissStrøken Skrevet 4. februar 2011 #22 Skrevet 4. februar 2011 Hmm.. ikke lett gitt! Menn: Leonardo Di Caprio (blir bare kjekkere med tiden) Gerrard Butler Brad Pitt Han deilige fra Spartacus Aksel Lund Svindal! Mmmm Damer: Scarlett Johanson Jessica Biel (flott kropp!) Salma Hayek Charlize Theron
Gjest norah Skrevet 4. februar 2011 #23 Skrevet 4. februar 2011 (endret) - John Corbett - Terje Skongseng Naudeer når han spilte sammen med Ingrid Bolsø i "Adam og Eva" på nrk. hadde en helt seriøst svak sjel for ham da - men ikke før eller etter. (hadde vel klart det uansett....) - Joaquin Phoenix - minus hans fem siste år som en total slob. - Aaron Pinkman fra Breaking Bad - aner ikke hvorfor, igrunnen virkelig ikke min type. Tror han lurer meg med gode skuespillerprestasjoner. - Jeffrey Dean Morgan - anytime. Må være nr 1 på listen egentlig. - og til sist: kate winslet må bare bli biseksuell først. Endret 4. februar 2011 av norah
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2011 #24 Skrevet 4. februar 2011 Har ikke lyst på noen Hollywoodkarer jeg, men disse: Christopher Mørch Husby. Christopher Schau. Sveinung Sundli. Jon Almaas. John Carew.
sebra Skrevet 4. februar 2011 #25 Skrevet 4. februar 2011 Dave Grohl Taylor Hawkins Jared Leto Charlie Hunnam Tosh Townend
laperla Skrevet 5. februar 2011 #27 Skrevet 5. februar 2011 Alexander Skarsgård Wenthorth Miller Ed Westwick Leonardo DiCaprio Taylor Lautner
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2011 #28 Skrevet 5. februar 2011 Angelina Jolie Jonas Gahr Støre Colin Firth's rollefigur i Notting Hill.
Gjest loopielue Skrevet 5. februar 2011 #29 Skrevet 5. februar 2011 Ingen kjendis akkurat, men en bruker her inne kunne få besudle meg dagen lang
Gjest najki Skrevet 5. februar 2011 #30 Skrevet 5. februar 2011 Carmine Giovinazzo (han i CSI New York) Gerard Butler (i P.S. I love you- snakk irsk, dammit!) Michael Owen Askil Holm Shemar Moore (Criminal Minds) Ser dette ble en veldig tv-seriepreget liste gitt...
Gjest Belle Gunnes Skrevet 5. februar 2011 #31 Skrevet 5. februar 2011 Alexander Skarsgård Alexander Skarsgård osv osv
fruBeist Skrevet 5. februar 2011 #32 Skrevet 5. februar 2011 (endret) -Gillian Anderson, gjerne i karakteren agent Scully fra The x-files -Skin fra Skunk Anansie -Noomi Rapace kjent fra Millenniumtriologien -Catherine Boisgontier fra filmen Perfume - The story of a Murderer -Haddy N'jie -fikk sett henne live på Sommerfesten på Giske i 2009, og falt pladask for musikken! (det er jeg som har tatt bildet, og har opphavsretten til det, bare så det er sagt) Endret 5. februar 2011 av fruBeist
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå