lillekamille Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Når jeg kom i puperterten kfikk jeg MASSE kviser og sorte prikker i pannen og ved nesen. Prøvde mange hudkremer, vaskesåper, oljer, tannkrem, potetmel OSV. så til slutt tok jeg til siste løsnig, prøvde meg på pro active, (fra tv shop) dette midlet skulle man vaske ansiktet med 2 ganger om dagen. i begynnelsen svei det voldsomt, det var direkte ubehagelig! men etter 3 dager ga det seg og jeg kunne se forskjellen. Så 3 år er gått og jeg har HELT ren hud, gikk over til garnier sin rensekrem for et halvt år siden og denne er også veldig god. Men pro active er noe alle burde gi en sjanse!
Yasi Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Å hellige gral - pro active ødela huden min fullstendig. Kanskje den serien som forårsaket huden min mest skade Men godt det funker for deg da - billig og greit Har dog noen venninner som sverger til den..
Gjest BabyBlue Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Det funket bare litt for meg i en periode... men godt det funker for noen over lengre tid : D
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Når jeg kom i puperterten kfikk jeg MASSE kviser og sorte prikker i pannen og ved nesen. Prøvde mange hudkremer, vaskesåper, oljer, tannkrem, potetmel OSV. så til slutt tok jeg til siste løsnig, prøvde meg på pro active, (fra tv shop) dette midlet skulle man vaske ansiktet med 2 ganger om dagen. i begynnelsen svei det voldsomt, det var direkte ubehagelig! men etter 3 dager ga det seg og jeg kunne se forskjellen. Så 3 år er gått og jeg har HELT ren hud, gikk over til garnier sin rensekrem for et halvt år siden og denne er også veldig god. Men pro active er noe alle burde gi en sjanse! 3 år etter?? Sikker på at det ikke bare var fordi du kom ut av puberteten da! Høres veldig sånn ut spør du meg!! 8
lillekamille Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2011 ja, jeg brukte produkte i 3 år. og nei, dro jeg for eksempel på hyttetur uten pro activ kom jeg hjem med små kviser. så det første jeg gjode var å smørre meg inn med ansiktmasken og rense etter på med rensekremmen. dagen etter var kvisene nesten borte. Dette produktet er min livredder. Domt å høre at det ikke funket for deg Yasi, har lest på nettet om mange som har vært uheldige med dette produktet. men som sagt for meg var det helt genialt!
CafeLatte Skrevet 26. januar 2011 #6 Skrevet 26. januar 2011 Verste jeg har hørt. Proactive ødela huden min helt. 3
smalls Skrevet 26. januar 2011 #7 Skrevet 26. januar 2011 Proactive var helt forferdelig jo! Noe av det verste jeg har prøvd. 3
Gjest Instamatic Skrevet 26. januar 2011 #8 Skrevet 26. januar 2011 proactive er et produkt fra helvete *hutre* 3
Rexina Skrevet 4. februar 2011 #9 Skrevet 4. februar 2011 Hva gir fin hud om du sliter med kviser? - Sjekke om det er noe mat/i maten du ikke tåler - Få i seg vitaminer, mineraler og omega - 3 - Spise riktig (går vel hånd i hånd med punktet over) - Drikke NOK vann (helst 2 liter pr dag) - Trene regelmessig - Få litt sol på kroppen og vær ute i frisk luft - Kutte ut foundation/concealer og kremer som tetter porer - Rense huden med MILDE produkter Jeg hadde også dårlig hud. Veldig dårlig hud. Hadde sorte prikker, kviser, underjordiske cyster, utslett, røde partier.. ja det meste! Spiste i utgangspunktet sunt, men orket ikke trene, var lite ute, drakk for lite vann, brukte mange og sterke produkter. Og i tillegg har jeg gluten-intoleranse, og spiste feil hver dag. Da jeg fikk vite dette av legen, og kuttet ut maten jeg ikke tåler, fikk jeg overskudd til å trene, og kom meg ut, begynte å drikke vann og nå er huden min helt fin. 2
lillelilje Skrevet 4. februar 2011 #10 Skrevet 4. februar 2011 Proactiv var helt forferdelig for huden min, alt for hardt for en sensitiv hud hvertfall! Det er gode ting du sier Rexina og jeg er helt enig med deg i det du sier, men om man har kviser i voksen alder er det ofte hormonelt også. Da burde man prøve medisiner fra lege/diane p-piller og ordentlig aktive produkter som ikke skader huden. Jeg sverger til Jan Marini i kombinasjon med Diane. Nå skal det også sies at hva som fungerer for en person ikke nødvendigvis fungerer for en annen også da..
Gjest BabyBlue Skrevet 6. februar 2011 #11 Skrevet 6. februar 2011 Antibiotikakur, MD formulations rens, skin perfection gel og jojobaolje har gjort underverker for min hud. Proactiv tørket ut kvisene - men etter noen måneder kom urenhetene tilbake for fult igjen for å gjøre opp for uttørkingen. B-vitaminer, masse drikking av vann og selvsagt trening har også vært bra for huden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå