Gå til innhold

Hvordan skru av ny iPod?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en ny iPod til jul (liten med touch screen), men jeg finner ikke ut hvordan jeg skrur den helt av????

Jeg pleier å bare trykke på knappen oppå (den største) og så blir skjermen svart (men dersom jeg ikke trykker stopp på radio/avspilling så spiller den for det), men den blir så utrolig fort utladet, så jeg mistenker at jeg gjør feil. Kan noen hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må holde knappen inne noen sekunder, til det kommer opp en av-slide på skjermen ;)

Skrevet

Du må holde knappen inne noen sekunder, til det kommer opp en av-slide på skjermen ;)

Jeg holder knappen (du mener den største knappen som er oppå iPoden?) i 15 sekunder uten at noe skjer. Når jeg slipper den blir skjermen svart, men den skrur seg ikke av (hører fortsatt musikk). Hva mener du med at det kommer opp en "av-slide"?

Skrevet

Jeg mente den knappen du nevnte i ditt spm, den lille oppe til høyre

Skrevet

Er det det samme hvilket bilde som viser når du skrur av iPoden? Får du altså melding om at iPoden skrus av når du holder knappen inne en stund?

Skrevet

Ikke for å være frekk, men har du forsøkt? Du kan ikke ødelegge den...!

Skrevet

Ikke for å være frekk, men har du forsøkt? Du kan ikke ødelegge den...!

Ikke for å være frekk selv, men ser nå at dette ER et problem med denne modellen. Det er umulig å skru den helt av, og den er bare i hvilemodus og tapper hele tiden batteri. Hvordan du greier å skru den av, er et mysterium...

Skrevet

Når du har holdt knappen inne en stund (den oppe til høyre), kommer det et nytt bilde opp på skjermen: Du bruker da fingeren og drar avknappen til avposisjon

Skrevet

Når du har holdt knappen inne en stund (den oppe til høyre), kommer det et nytt bilde opp på skjermen: Du bruker da fingeren og drar avknappen til avposisjon

Er det iPod Nano 6. generasjon du også har?

Skrevet

Jeg har ingen, men trodde du snakket om iPod-Touch...

Beklager!

Skrevet

Du må holde play knappen inn noen sekunder

Skrevet

Jeg har ingen, men trodde du snakket om iPod-Touch...

Beklager!

Jeg burde spesifisert det i starten :)

Du må holde play knappen inn noen sekunder

Nei, det virket heller ikke. Nå tror jeg at jeg har funnet løsningen (leste det på et forum). Jeg må holde alle knappen inne samtidig (opp og ned av volum OG den største knappen). Dette må jeg gjøre i nesten 10-15 sekunder (til etter eple-ikonet) og da kommer det opp en liste og da trykker jeg kun på den største knappen. Herregud, så stress! Tar jo evigheter! Nå gjenstår det å se om jeg slipper å lade iPoden daglig...

Skrevet

Ifølge brukermanualen kan man egentlig ikke skru den helt av, kun i en slags stby-modus.

Det står bl a: "Note: iPod nano continues to use battery power after it’s been turned off."

• 5 år senere...
Skrevet

Er det seriøst slik det er beskrevet her at man ikke kan slå dette av? Hver gang jeg ikke brukt den en stund og skal ta den i bruk er den helt død og må lades opp på nytt.

Anonymkode: b26b4...825

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...