Piñacolada Skrevet 22. oktober 2003 #1 Skrevet 22. oktober 2003 Hvorfor valgte dere akkurat henne? Er litt nysgjerrig. Jeg er egentlig kjempemisunnelig, for jeg ville ha henne selv.... Istedet valgte jeg Tommy fra Vice City. Men han er jo tøff da. :D
Agnete Skrevet 22. oktober 2003 #2 Skrevet 22. oktober 2003 Tjah. Jeg likte bildet i seg selv. Kjente meg selv litt igjen i uttrykket. I tillegg til at vi deler noen interesser...
Piñacolada Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2003 I tillegg til at vi deler noen interesser... Hva da? Jenter???
Gjest Poirot Skrevet 23. oktober 2003 #4 Skrevet 23. oktober 2003 Angelina er tøff og står for egne meninger. Eks ga hun 1 mill dollar til sivile i Afghanistan etter bombingen av WTC, når alle andre kjendiser ga til USA-folk. Hun er også svært engasjert i FNs arbeid, mye mer enn man kan forvente av en goodwill ambassadør.
Fauna Svecica Skrevet 23. oktober 2003 #5 Skrevet 23. oktober 2003 Vel, hun har en attitude som eier meg.
Agnete Skrevet 23. oktober 2003 #6 Skrevet 23. oktober 2003 Hva da? Jenter??? Jeg har en liten fancy for våpen. Angelina er en tøff dame, og er vel den eneste innen "Hollywood-verden" jeg kunne finne på å assosiere meg med (eller ville assosiere meg med ). Attitude så det holder, som Mirian sier - noe annet enn "søtt smil på snei" som alle de andre tuppene i Hakkebakkeskogen. (Ikke jenter nei! )
Gjest gjesta Skrevet 23. oktober 2003 #7 Skrevet 23. oktober 2003 Har ikke dette bildet fordi det er Angelina, men fordi jeg liker bildet så godt! Får meg til å tenke på fri, en kaffekopp, pledd og bena oppi sofaen
Gjest Candyfloss Skrevet 25. oktober 2003 #8 Skrevet 25. oktober 2003 Angelina har bein i nesa! :D Poirot, f.eks, har også det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå