AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Må bare lufte noen tanker Det har seg sånn at jeg har hatt kontakt med en fyr i 7 år, uten å ha møtt han! Det begynte med at vi pratet på msn da jeg var 16, nå er jeg 24. Han er 3 år eldre. De senere årene har vi ikke vært så mye på msn, men sendt en del meldinger. Av og til daglig. Og av og til kan det gå 1-3 uker mellom meldingene. Alltid koselig å høre fra han Vi bor på hver vår kant av landet, og det har liksom aldri vær aktuelt å besøke hverandre heller. Vi har bare såvidt pratet i telefon, og da har jeg vært full Snart skal jeg besøke en venninne som bor i samme by som han. Og jeg har jo lyst til å møte han! Jeg vet at han ikke lyver om hvem han er, så dette er ikke noe problem. Men hva om han ikke er helt sånn jeg har fått inntrykk av/ser for meg? Har jo dannet et bilde av han i hodet mitt.. Eller at han blir skuffet når han møter meg. Får se om jeg tør å møte han da.. Eller bare fortsette å leve i denne fantasiverdenen :klø:
Gjest Fikira Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Jeg møtte en fra nett som jeg hadde kjent i 10 år. Tok steget å fløy over til landet hans for å møte han. Nå er vi forlovet. Selvfølgelig vet man aldri hvordan det kommer til å funke, men hvis du virkelig ønsker å møte han, så legg usikkerhetene på hylla og hopp i det, så blir det som det blir.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Wow! Så koselig å høre Søt historie Får tøffe meg skikkelig opp fremover 2
Cordelia Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Go for it! Fantasien kan være kjekk den, men den går bare så langt.....
Gjest navnelapp Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 Det er jo berre som å møte ein gamal venn? Det ville jo faktisk vere ganske snodig syns eg, å vere i same by som ein som ein har hatt så jamn og nær kontakt med, og ikkje møtast?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #6 Skrevet 27. januar 2011 Dere har jo helt rett! Men det er bare så skummelt å endelig møte han. Ser for meg at jeg ikke tør å si noe som helst. Og ikke han heller, haha. Hvordan skal jeg oppføre meg? Hvor skal jeg møte han, på gata? på byen? på fjellet? hehe Hva skal jeg ha på meg? Jadam, mye å tenke på!
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #7 Skrevet 27. januar 2011 Dere har jo helt rett! Men det er bare så skummelt å endelig møte han. Ser for meg at jeg ikke tør å si noe som helst. Og ikke han heller, haha. Hvordan skal jeg oppføre meg? Hvor skal jeg møte han, på gata? på byen? på fjellet? hehe Hva skal jeg ha på meg? Jadam, mye å tenke på! På aller første møte er sikkert begge to like nervøs. Dere har jo allerede på en måte vist at dere liker hverandre til en viss grad, da dere ser ut til å ha likt hverandres personlighet i såpass mange år? Roen.. finn roen.. Ha på deg yndlingsplagget: det plagget er som regel noe du føler deg fin og komfortabel i. Er ikke det litt godt? Møt hverandre et sted hvor dere kan være alene, kanskje. Kan være hvor som helst! Vær deg selv, avslappet og la den første timen være litt sær. Det er normalt, for å være ærlig. Når alt er normalt og fint, er den første timen glemt LYKKETIL!
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #8 Skrevet 27. januar 2011 Takk for fint svar!! Jeg føler jo at jeg kjenner han nå, men når jeg møter han vil jeg sikkert føle at han er en vilt fremmed! Og det er ha jo også, for jeg har jo ikke møtt han før. Det kommer til å bli ufattelig rart altså!
Gjest navnelapp Skrevet 27. januar 2011 #9 Skrevet 27. januar 2011 Han kjem til å følest som ein villt framand i to minutt. Så koblar du ansikt og "vesen", og alt er som før. Be han sende deg nokre bilde av seg sjølv om du ikkje allereie har det. Lykke til!
Gjest Fikira Skrevet 27. januar 2011 #10 Skrevet 27. januar 2011 Når jeg møtte min var det som om vi hadde truffet før. Som om vi hadde kjent hverandre som vi faktisk hadde. Var null problem =)
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #11 Skrevet 27. januar 2011 Jeg håper det blir sånn Vet at han holder på med andre jenter (bare ONS, og annet useriøst såvidt jeg vet). Jeg derimot er jomfru og klina sist for sikkert 2 år siden Så aner ikke hva noen av oss legger i dette møtet. Er jo ikke forelsket i han (det kan man ikke bli før man har møttes, mener jeg), men er nysgjerrig på han da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå